logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Colours Factory o przyszłości druku reklamowego

  PR 20.06.2011, przeczytano 2912 razy

Jak podają źródła historyczne, pierwszą formą reklamy były nawoływania starożytnych handlarzy na ulicznych jarmarkach. Żywe słowo było najlepszym sposobem na zwrócenia uwagi klienta na produkt. Przełomowym wydarzeniem dla historii reklamy było wynalezienie druku. Dziś, żeby znaleźć się w czołówce najlepszych drukarni reklamowych w Polsce, nie wystarczy już zwykła maszyna drukarska, trzeba inwestować. Wychodząc naprzeciw swoim klientom i posiłkując się teorią, że podstawą sukcesu jest wykorzystanie najnowocześniejszych technik druku, Colours Factory zakupiło offsetową maszynę Heidelberg SM-XL 162-4+LX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/colours-factory-o-przyszlosci-druku-reklamowego,12738,artykul.html

Już w latach osiemdziesiątych XV wieku, w trzydzieści lat po wynalezieniu przez Gutenberg’a ruchomej czcionki, wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową. Rozwój edukacji i szkolnictwa sprawił, że słowo pisane ewoluowało, a wraz z nim pomysły na promocję produktów. Dziś pomimo informatyzacji i wzrastającej popularności nośników elektronicznych, w dalszym ciągu niezastąpioną i najważniejszą sferą reklamy jest poligrafia. Rozróżniamy kilka technologii druku, są wśród nich między innymi druk offsetowy, cyfrowy i sitodruk. Offset to metoda wytwarzania dużej ilości odbitek w krótkim czasie. Druk ten stał się jedną z najpowszechniejszych technologii, wykorzystywaną szczególnie w reklamie, podczas tworzenia obszernych nakładów i dużych formatów.

Współczesny klient, niezależnie od tego czy przygotowuje kampanie prowadzone w punktach sprzedaży, outdoorowe, czy też zleca wydawnictwa wewnętrzne, oczekuje od drukarni szybkiej i kompleksowej obsługi, w skład której wchodzi doradztwo, skład, produkcja i dystrybucja materiałów. Drukarnia powinna zagwarantować kontrahentom pełną elastyczność podczas dopasowywania produktów, terminów i cen.

„Trzymamy rękę na pulsie i cały czas inwestujemy w zaawansowane technologie. Bezustannie staramy się usprawniać świadczone przez nas usługi. Dzięki nowoczesnemu sprzętowi, możemy skrócić procesy technologiczne i zaoferować kontrahentom atrakcyjne ceny. Mamy świadomość, że rozwój naszych klientów i Colours Factory idą w parze” – opowiada Kamil Nagórka, członek zarządu Colours Factory.

Dlatego spółka Colours Factory poszerzyła współpracę z marką Heidelberg – producentem maszyn drukarskich. Najnowszy nabytek drukarni, to urządzenie, które pozwala na fachowe i szybkie zrealizowanie nawet bardzo skomplikowanych zleceń poligraficznych.

„Jedyny w segmencie drukarni reklamowych Heidelberg Speedmaster XL162-4+LX4 służy do offsetowego druku arkuszowego. Maszyna pozwala zadrukować do 15.000 arkuszy formatu 119x162 cm w ciągu jednej godziny. W tej konfiguracji Speedmaster XL162 posiada 4 zespoły drukujące oraz zespół lakierujący. W drukarni wspomagają go jeszcze trzy pełnoformatowe offsetowe maszyny drukujące Heidelberg Speedmaster posiadające łącznie 21 agregatów” – komentuje Tomasz Pawlicki, Dyrektor Marketingu w Heidelberg Polska.

Oznacza to, że Colours Factory w 24h jest w stanie wydrukować ponad 7.500.000 dwustronnie zadrukowanych ulotek formatu A4. Większość drukarni na wyprodukowanie billboardu w formacie 504x238 potrzebuje minimum 24 godziny. Wiąże się to z długim procesem schnięcia. Dzięki nowemu Heidelberg’owi, Colours Factory przyspiesza proces i nakład 500 sztuk billboardów ekspediuje już w 4 godziny od otrzymania plików klienta. Zyskują na tym na przykład sieci handlowe, które często czekają do ostatniej chwili z ustaleniem cen produktów prezentowanych w promocji. Formaty outdoorowe takie jak plakat 6x3 m drukarnia produkuje w 6 godzin. Niewątpliwym atutem jest fakt, że firma oferuje również wyklejanie BB na terenie całego kraju.

Konsekwentna inwestycja w najnowsze technologie, sprawiła że Colours Factory jako jedna z nielicznych drukarni w Polsce otrzyma prawo do posługiwania się tytułem Technology by Heidelberg.

Źródło: Colours Factory
www.coloursfactory.pl


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764