logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

  PR 18.01.2022, przeczytano 287 razy
ilustracjastrzałka

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej “Dostęp do przeszłości” Columbus, największy dostawca fotowoltaiki w Polsce, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/columbus-wraca-do-lat-90.-z-kampania-w-telegazecie,394439,artykul.html

Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem “Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).

W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca. Dzięki prawidłowo dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum.

Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania, nie bez powodu została Telegazeta, określana mianem “Internetu lat 90.” Z tego źródła nadal korzysta wielu Polaków. Według badań Kantar z 2019 r., usługa teletekstu ma 2,7 mln użytkowników, a 85% z nich korzysta z Telegazety przynajmniej raz w tygodniu. Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544.

Poza Telegazetą, kampanię można zobaczyć także na kanałach społecznościowych Columbus, w wybranej prasie, serwisach internetowych oraz na dedykowanej stronie www.dostepdoprzeszlosci.pl.

Źródło: Columbus Energy S.A.

www.columbusenergy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Human Ark na 15. rocznicę powstania przechodzi rebranding i poszerza działalność
Warszawskie studio produkcyjne Human Ark właśnie obchodzi swoje 15-lecie. Human – bo taką nazwę nosi od dziś firma – zmienia swoją identyfikację wizualną, ale także strategię biznesową. W centrum działań studio stawia człowieka, a także rozwija zainicjowaną już współpracę z nowym rodzajem klientów. Dziś Human oprócz branży reklamowej i...
Newline Interactive: cztery nowe monitory interaktywne na ISE2022
Targi Integrated Systems Europe – ISE 2022, które odbyły się w maju, okazały się wielkim świętem branży AV. Zgromadziły 844 wystawców z 43 krajów. Odwiedziło je ponad 50 000 zwiedzających. Newline Interactive, dostawca wysokiej klasy monitorów interaktywnych i producent, który pod względem liczby sprzedanych monitorów zajmuje 2....
Lavazza na francuskich kortach w loterii od Nav agency
Lavazza, znana na całym świecie włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.
Awans w zespole Client Service w Os3
Natalia Maćkowska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale Client Service w agencji oS3.  
Z dniem 20 maja 2022 r. agencja marketingu gamingowego Next Level będzie funkcjonowała jako niezależna spółka, bez powiązań z grupą, w skład której wchodzą agencje endorfina events i WebTalk.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764