logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Comfitura promuje loterię Unilever dla marek Timotei i Dove

  PR 06.06.2014, przeczytano 1492 razy
ilustracjastrzałka

Unilever prowadzi loterię pod hasłem „Poczuj bogactwo olejków i wygraj!” dla kosmetyków do pielęgnacji włosów Timotei i Dove, w której nagrodą główną jest 100 000 zł. Za komunikację oraz promocję akcji odpowiada agencja interaktywna Comfitura przy wsparciu Focus Advantage (obie firmy należą do Focus Media Group) oraz PHD Media Direction.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/comfitura-promuje-loterie-unilever-dla-marek-timotei-i-dove,21854,artykul.html

Loteria audiotekstowa „Poczuj bogactwo olejków i wygraj!” promuje olejkową linię produktów do pielęgnacji włosów marek Timotei oraz Dove i można w niej wygrać codziennie 500 zł, co tydzień 5 000 zł, natomiast nagroda główna w wysokości 100 000 zł zostanie wylosowana 16 czerwca 2014 roku. Aplikacje konkursowe znajdują się na stronach www.facebook.com/timotei lub www.facebook.com/dove. 

- Olejki to dynamicznie rozwijający się segment, także w pielęgnacji włosów. Wykorzystując wzrostowy trend sprzedaży i popularność kosmetyków z dodatkiem olejków, jako firma Unilever zamierzamy wyróżnić się na rynku poprzez dedykowane wsparcie gamy produktów do pielęgnacji włosów dla kobiet marki Timotei i Dove  - mówi Daniel M. Jaworski, Senior Brand Building Manager Hair Care CEE w Unilever Polska Sp. z o.o. - Bazując na ekspertyzie marki Dove w zakresie pielęgnacji ciała, zamierzamy rozszerzyć zaufanie konsumentek na kosmetyki do włosów: szampony, maski ekspresowe i odżywki, oddziałując przy tym na wizerunek serii produktów do pielęgnacji włosów Timotei z drogocennymi olejkami – nowej kolekcji produktowej dedykowanej dla użytkowniczek segmentu naturalnej pielęgnacji, do włosów od normalnych do suchych. Połączyliśmy dwie wyjątkowe marki razem, ponieważ konsumentka oczekuje pielęgnacji i odbudowy właśnie wiosną, gdyż odczuwa potrzebę wyjątkowego nawilżenia włosów po sezonie zimowym. Wspieramy dwie marki razem i tym samym odpowiadamy na większy wachlarz potrzeb – dodaje Jaworski.

Za promocję loterii odpowiada agencja interaktywna Comfitura, która prowadzi komunikację marki Timotei w mediach społecznościowych. Agencja przygotowała aplikację konkursową dostępną na Facebooku obu promowanych marek oraz internetową kampanię bannerową. Comfitura we współpracy Focus Advantage przygotowała także aż trzy różne spoty do kampanii radiowej (m.in. RMF Maxxx, Złote Przeboje, Program Trzeci Polskiego Radia). Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Media Direction, loterię przygotowała i realizuje agencja Smolar.

Źródło: Comfitura

www.comfitura.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764