logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coming Out 2014 - Najlepsze Dyplomy ASP w Warszawie

   25.11.2014, przeczytano 4688 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz szósty Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie wychodzi ze swoich murów, pokazując to, co ma najbardziej wartościowego – najlepsze prace dyplomowe absolwentów. Wydarzenie jest elementem promocji młodej sztuki i dorocznym, nieformalnym spotkaniem twórców: uznanych artystów – pedagogów oraz absolwentów i studentów warszawskiej ASP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coming-out-2014---najlepsze-dyplomy-asp-w-warszawie,23319,artykul.html

Na wystawie eksponowane są dyplomy z ośmiu wydziałów - Malarstwa, Rzeźby, Grafiki, Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, Architektury Wnętrz, Wzornictwa, Sztuki Mediów oraz Scenografii. Prezentowanych jest 29 prac - obrazy, plakaty, rzeźby, grafiki, prezentacje multimedialne, filmy, zdjęcia, książki, projekty architektoniczne i wzornicze.



Tym razem najlepsze dyplomy po raz pierwszy w zupełnie nowej przestrzeni i o krok od ASP – Małachowski Square.

Wernisaż wystawy Coming Out Najlepsze Dyplomy ASP w Warszawie 2014
Plac Małachowskiego 2 (wejście od ul. R. Traugutta), IV piętro
28 listopada 2014, godzina 18
Goście proszeni są o wcześniejsze przybycie
Wystawa czynna do 7 grudnia 2014 w godzinach 12 – 20
Wstęp wolny.


Dodatkowe informacje:

Uczestnicy wystawy:

Wydział Malarstwa ASP Warszawa
Magdalena Alicja Jędrzejczyk
Marta Nadolle
Krzysztof Sokolovski

Wydział Rzeźby
Mateusz Litwa
Gaja Majewska
Mateusz Wójcik

Wydział Grafiki
Iga Alberska
Maciej Januszewski
Michał Kochański
Mateusz Machalski
Adam Walas

Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki
Sylwia Popławska
Ewa Proniewicka
Anna Selerowicz

Wydział Architektury Wnętrz
Weronika Kowalska
Paulina Ostasz
Aleksandra Piotrkowicz
Izabela Tarka

Wydział Wzornictwa
Tomasz Korzewski
Przemek Ostaszewski
Joanna Wawrzyńczak
Magdalena Zadara

Wydział Sztuki Mediów
Ewa Iwaniuk
Sebastian Krok
Elena Lola Leszczyńska
Marta Mielcarek

Wydział Scenografii
Anna Adamek
Dorota Proba
Joanna Załęska

Organizator: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
Partnerzy: Kulczyk Silverstein Properties, Małachowski Square, K&L Gates, Benq, Zaiks Stowarzyszenie Autorów, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU)
Patroni medialni: Dwójka Polskie Radio, TVP Kultura, Gazeta Wyborcza, Co Jest Grane, AMS, Art&Business, Arteon, KMAG, Aktivist, Aspiracje, Dobre Wnętrze, artinfo.pl, O.pl, Magazyn Kulturalny.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Identyfikacja wizualna: Maciej Januszewski, Mateusz Machalski
Projekt ekspozycji: Jakuba Marzoch, Kamila Niedzwiedzka, Nikodem Szpunar.
Koordynator: Inga Karczewska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764