logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Commerce Media Tech oraz inStreamly dołączają do IAB Polska

  PR 14.08.2024, przeczytano 283 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza sieć reklamowa Commerce Media Tech oraz inStreamly - platforma digital marketingowa, która łączy ponad 150 000 streamerów Twitch i YouTube z markami w kontekstowych kampaniach in-stream.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/commerce-media-tech-oraz-instreamly-dolaczaja-do-iab-polska,405343,artykul.html

Commerce Media Tech oferuje sieć reklamową dla wydawców i reklamodawców w sektorze eCommerce, a także narzędzie do analityki, pozwalające optymalizować efektywność wszystkich swoich kampanii reklamowych w jednym miejscu.

Pod marką Retail Media Ninja, firma świadczy usługi agencyjne dla Retailerów chcących wkroczyć w świat Retail Media. Commerce Media Tech powstało w 2011 roku w Krakowie. Od 2020 roku jest częścią notowanej na londyńskiej giełdzie grupy Team Internet.

Commerce Media, czyli reklamy wyświetlane konsumentom w kluczowych momentach nowoczesnej ścieżki zakupowej, a szczególnie Retail Media, czyli reklamy w miejscu zakupu, to dla marketerów bardzo cenny kanał pozyskiwania nowych klientów. Zwłaszcza w czasach popandemicznych, gdy Google nie jest już jedynym źródłem wyszukiwania produktów, a liczba platform, w których klienci podejmują decyzje zakupowe gwałtownie wzrosła. Jako Commerce Media Tech przez ostanie kilka lat skupialiśmy się na generowaniu wartości dla reklamodawców i wydawców właśnie w obszarze eCommerce na rynku północnoamerykańskim. Dziś, wraz z IAB Polska oraz stowarzyszonymi firmami, mamy ambicję, by wykorzystując nasze doświadczenie oraz sprawdzoną technologię, budować wśród Polskich retailerów świadomość nowoczesnych technologii reklamowych i docelowo unowocześnić polski rynek, wykorzystując potencjał, który daje Retail Media” – mówi Bartosz Bielecki, Chief Marketing Officer w Commerce Media Tech.

Dzięki inStreamly marki stają integralną się częścią streamów, reagując m.in. na wydarzenia w grze, słowa streamerów czy wiadomości na czacie. Specjalizujemy się również w realizacjach in-game w Fortnite i Robloxie, budowaniu społeczności na serwerach Discord i kampaniami gaming marketing 360.

Gaming pozwala na efektywne dotarcie do młodych osób, którego stale potrzebują firmy z najrozmaitszych branż. Jako inStreamly umożliwiamy im to w angażujący i innowacyjny sposób – poprzez gamingowych streamerów. Nasza technologia sprawia, że branded content staje się naturalną częścią tysięcy transmisji, co doceniają marki, streamerzy i gamingowa społeczność. Doświadczeniem, jakie zebraliśmy, przeprowadzając ponad 1000 kampanii wśród 150 000 zarejestrowanych streamerów, chcemy dzielić się w ramach struktur IAB Polska“- mówi Wiktoria Wójcik, Co-Founder i Chief Marketing Officer inStreamly. 

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764