logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited: Delikatna kampania Velvet

  PR 28.01.2019, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania reklamowa chusteczek higienicznych i uniwersalnych Velvet, którą opracowała agencja Communication Unlimited.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited%3A-delikatna-kampania-velvet,380968,artykul.html

Marka Velvet wprowadziła na rynek zupełnie nowy asortyment chusteczek, który wyróżnia się wyjątkową miękkością i delikatnością. Chusteczki Velvet zostały wzbogacone dodatkową warstwą miękkiej bibułki, dzięki czemu dają poczucie łagodności, komfortu, kosmetycznej pielęgnacji i delikatnego ukojenia.

- Velvet jest liderem na rynku. Rolą lidera jest ustanawiać nowe standardy, dlatego  wprowadzamy wytrzymałe i jednocześnie wyjątkowo miękkie i miłe w dotyku chusteczki, które zaspokoją potrzeby coraz bardziej wymagających konsumentów. Wierzymy, że docenią oni tę zmianę – mówi Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager w Velvet Care.

Kampanię opracowała agencja Communication Unlimited, która przygotowuje strategię i kreację dla marki Velvet od 2017 roku. Kampania jest oparta o platformę komunikacyjną Velvet Akcja! opracowaną przez Communication Unlimited, nawiązującą do świata filmu.

Przekaz ma budować wrażenie niezwykłej delikatności nowych chusteczek. Leżąca wśród lekkich, pachnących, białych płatków róż kobieta, delikatnie się w nie wtula, trzymając w dłoni chusteczkę. Hasłem kampanii jest „Jak miło. Poczuj nowy Velvet”.

- Szukaliśmy dosłownego komunikatu. Ma być miło, delikatnie, komfortowo. Z tego powodu sięgnęliśmy po ikony ze świata kosmetyków, czytelne, zrozumiałe i rozpoznawalne – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.  

Kampania jest prowadzona w styczniu i lutym 2019 i jest obecna na nośnikach citilight, w internecie oraz na materiałach POS w sklepach i w prasie branżowej.

ilustracjastrzałka

Marka Velvet skupia szerokie portfolio produktów, w którym znajdują się m.in. chusteczki higieniczne oraz uniwersalne,  chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowląt, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe. Ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak najnowsze reklamowane właśnie chusteczki.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo
Agencja marketingu internetowego Result Media wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez markę Vivus i Zaplo. Zwycięska agencja była zobligowana do trzy miesięcznej kampanii testowej, w której udowodni swoje kompetencje. Obecnie ten okres się zakończył i możemy powiedzieć, że Result Media będzie odpowiedzialne za prowadzenie wszystkich działań...
Lech Music - kolejna odsłona letniej kampanii Lecha Premium
17 czerwca wystartowała kolejna odsłona letniej kampanii LECHA Premium. Tym razem marka powraca z platformą LECH MUSIC, dzięki której każdy może przenieś się do świata pełnego muzyki! Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje Leszek przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i wyjątkowy...
Pepsi rzuca Wyzwanie Smaku po raz siódmy
Ruszyła kampania promująca siódmą już edycję Wyzwania Smaku Pepsi – dobrze znanego i lubianego wydarzenia, organizowanego corocznie w letnie weekendy przez światowego lidera w produkcji produktów spożywczych i napojów, PepsiCo. Także w tym roku uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, spróbować różnych dań z foodtrucków FeelGoodFood, a także...
W związku z dynamicznym rozwojem w ciągu ostatniego roku, dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO rozbudowuje zespół.
Change Serviceplan i Media Ready dla Akademii Jazdy BMW Driving Experience
“Sprawdź jak szybko mija dzień”, pod tym hasłem powstała lokalna produkcja filmowa zrealizowana dla BMW Polska przez Change Serviceplan i Media Ready, promująca BMW M Intensive Training – treningi jazdy sportowej. Agencje należące do jednej grupy komunikacyjnej Group One, odpowiadają za koncept kreatywny oraz za produkcję i realizację kampanii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764