logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi

  PR 19.08.2019, przeczytano 1120 razy
ilustracjastrzałka

Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%3A-nowa-strategia-pozycjonowania-marki-profi,383638,artykul.html

Do sprzedaży trafiły już pierwsze produkty marki Profi w nowych opakowaniach.

- To pierwsze znaki bardzo głębokich zmian, jakich dokonaliśmy wspólnie z zespołem Communication Unlimited w obszarze strategii marki - zauważa Paweł Ornatek, dyrektor zarządzający Profi.

PROFI przedstawia się jako marka, która ma do zaoferowania nie tylko wygodne, ale przede wszystkim smaczne produkty spożywcze, które smakują jak domowe.

Opracowanie nowej strategii dla marki było poprzedzone szczegółowymi analizami kontekstu kulturowego oraz badaniami trendów na dynamicznie zmieniającym się rynku spożywczym. Nowa identyfikacja wizualna Profi została bardzo dobrze odebrana podczas badań konsumenckich i doskonale radzi sobie w miejscach sprzedaży.

Nowe opakowania wyróżniają się intensywnie zieloną kolorystyką.

- To świadomy zabieg - z jednej strony nawiązuje do tradycji marki, a z drugiej pozwala na wyróżnienie się pośród jasnych, minimalistycznych opakowań konkurencji - zauważa Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Jako pierwsze w nowych opakowaniach trafiły do sprzedaży produkty chłodzone: zupy i dania główne. Już niebawem dołączą do nich dania ambientowe, pasztety oraz inne produkty z bogatego portfolio marki Profi.

Profi jest jednym z największych produkcji żywności w Polsce, firma posiada ponad 20 lat doświadczenia. Profi jest liderem rynku w segmencie pasztetów.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764