logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited: spot dla Velvet Care

  PR 01.10.2019, przeczytano 800 razy
ilustracjastrzałka

1 października ruszyła nowa ogólnopolska akcja firmy Velvet CARE. Reklamodawca zdecydował się wykorzystać loterię, jako narzędzie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%3A-spot-dla-velvet-care,384156,artykul.html

Wielka Loteria Velvet „Na wszystko, co kochasz” oferuje nagrodę główną: 100 tysięcy złotych oraz codzienne nagrody pieniężne.

Dziesięciosekundowy spot telewizyjny promuje Loterię hasłem „100 tysięcy złotych na wszystko, co kochasz”. Autorem koncepcji jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a animacja komputerowa została przygotowana przez dom produkcyjny Motion Brand.

- Nasza ostatnia promocja z misiami, której komunikację przygotowało CU, przyniosła bardzo dobre efekty. Liczymy, że tym razem również będzie bardzo duży odzew konsumentów,  tym bardziej że w promocji biorą udział wszystkie produkty Velvet, a nagroda jest bardzo atrakcyjna - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu w Velvet Care.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764