logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited: Pierwsza kampana TV Domino’s Pizza

  PR 15.01.2018, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza, zrealizowana przy wsparciu agencji Communication Unlimited. Jej tematem jest nowa pozycja w ofercie marki, przygotowana z myślą o okresie zimowym: rozgrzewająca pizza Tex-Mex oraz oferta promocyjna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%3A-pierwsza-kampana-tv-domino%E2%80%99s-pizza,35119,artykul.html

To debiutancka kampania telewizyjna Domino’s Pizza w Polsce. Sieć bardzo dynamicznie się rozwija. Kampania telewizyjna to istotny krok w umacnianiu pozycji marki zarówno w oczach naszych klientów, jak i potencjalnych franczyzobiorców. Oczywiście silnym narzędziem sprzedażowym jest oferta promocyjna.” - mówi Maciej Jania, Managing Director w Domino's Pizza Poland.
 
Marka podkreśla wysoką jakość swoich produktów, stąd w warstwie wizualnej to wrażeniowa opowieść o składnikach pizzy. Materiał filmowy został twórczo zaadaptowany na polski rynek przez agencję Communication Unlimited.
 
„Konsumenci poszukują autentyczności – prawdziwych składników, starannego procesu oraz zaangażowania ludzi, którzy przygotowują jedzenie. Taka kombinacja jest gwarancją najlepszego, prawdziwego smaku. Przecież właśnie smak i szybkość dostawy są kluczowe w kategorii pizzy w dostawie.” - mówi Mirosław Skotarczyk, Head of Strategy w Communication Unlimited.
 
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są spoty radiowe.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764