logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited: spot dla Velvet Care

  PR 01.10.2019, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

1 października ruszyła nowa ogólnopolska akcja firmy Velvet CARE. Reklamodawca zdecydował się wykorzystać loterię, jako narzędzie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited%3A-spot-dla-velvet-care,384156,artykul.html

Wielka Loteria Velvet „Na wszystko, co kochasz” oferuje nagrodę główną: 100 tysięcy złotych oraz codzienne nagrody pieniężne.

Dziesięciosekundowy spot telewizyjny promuje Loterię hasłem „100 tysięcy złotych na wszystko, co kochasz”. Autorem koncepcji jest agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a animacja komputerowa została przygotowana przez dom produkcyjny Motion Brand.

- Nasza ostatnia promocja z misiami, której komunikację przygotowało CU, przyniosła bardzo dobre efekty. Liczymy, że tym razem również będzie bardzo duży odzew konsumentów,  tym bardziej że w promocji biorą udział wszystkie produkty Velvet, a nagroda jest bardzo atrakcyjna - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu w Velvet Care.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764