logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited autorem międzynarodowej kampanii dla Ferrero

  PR 06.06.2022, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozpoczęła współpracę z firmą Ferreo. Jej efektem jest kampania marki Raffaello na kraje Bałtyckie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-autorem-miedzynarodowej-kampanii-dla-ferrero,396153,artykul.html

Kampania, która jest prowadzona na Liwie, Łotwie i Estonii, informuje o loterii, w której do wygrania jest legendarny skuter znanej włoskiej marki oraz vouchery na stylowe włoskie akcesoria.

Agencja Communication Unlimited jest odpowiedzialna za przygotowanie kreacji  do spotów telewizyjnych i spotów w serwisie YouTube, reklam w internecie oraz do dystrybuowanych
w sklepach materiałów POS.

- Zaprojektowanie międzynarodowej kampanii stanowi spore wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę różnorodność rynków. Całość musi zadziałać we wszystkich krajach. Komunikacja, którą przygotowaliśmy, nawiązuje do włoskich korzeni marki Ferrero. Kluczowe wartości, na które postawiliśmy to lekkość, radość życia, elegancja jednym słowem włoski styl i szyk – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny Communication Unlimited.

Efekty współpracy Communication Unlimited z firmą Ferrero już są obecne na rynkach tych trzech państw.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764