logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited autorem ogólnopolskiej kampanii marki Yellow

  PR 21.10.2021, przeczytano 977 razy
ilustracja

Najnowsza kampania reklamowa należącej do firmy Citronex marki Yellow jest już obecna na billboardach w największych miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-autorem-ogolnopolskiej-kampanii-marki-yellow,393476,artykul.html

Citronex to polski importer bananów, który sprowadza je z Ameyki Południowej i umieszcza w nowoczesnych dojrzewalniach w Polsce, Rumunii oraz na Węgrzech. Banany następnie trafiają do największych sieci hipermarketów w Europie.

- Banany pochodzą z Ameryki Łacińskiej, dlatego marka Yellow ma budzić skojarzenie ze zdrowym dystansem, radością i beztroskim podejściem do życia. Nasza nowa kampania ma za zadanie wzmocnić relację z klientem – mówi Rafał Zarzecki, prezes firmy Citronex.

Autor kampanii - agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała trzy wyraziste kreacje reklamowe z hasłami: „Bananowa rewolucja”, „Jejejeje! Jelołje! Jeloł! Jeloł!” oraz „Inne banany są zielone z zazdro”.

- Claim marki to „Yellow to”. Te dwa słowa mają wyrażać stosunek marki do otaczającej rzeczywistości. Jednak teraz idziemy krok dalej: komentujemy to, co nas otacza we właściwy dla marki, lekko, wesoło, a nawet prowokacyjnie. Chcemy utożsamić moment sięgania po ten owoc z przerwą na złapanie dystansu do świata – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Reklamy marki „Yellow” są obecne na Śląsku, w Trójmieście, w Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, we Wrocławiu i w Lublinie. Za zaplanowanie kampanii oraz zakup nośników outdoorowych odpowiada dom mediowy Value Media.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764