logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited dla marki Veroval

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 183 razy

Agencja CU zrealizowała projekt dla kolejnego nowego klienta – firmy Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.. Niemiecki lider w branży opatrunkowych wyrobów medycznych wprowadza na rynek detaliczny nową markę diagnostyki domowej - Veroval. Taki znak nosi linia profesjonalnych urządzeń pomiarowych -  teraz dostępna również do użytku domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-marki-veroval,34748,artykul.html

Zdaniem Magdaleny Kwiatkowskiej, Head of Marketing Team Private Pay, Paul Hartmann Poland: - Udostępnienie profesjonalnych urządzeń pomiarowych do domowego użytku wraz z platformą umożliwiającą ich archiwizację i analizę są znakiem przyszłości – regularny monitoring własnego stanu zdrowia stanie się kiedyś standardem. Dalekim celem jest zmniejszenie liczby zdarzeń sercowych. Świadomość pacjentów i wczesne reagowanie na niepokojące oznaki oraz gotowa, wiarygodna informacja dla lekarza będą ten cel realizować.

Uzyskane wyniki można zbierać dzięki systemowi Mediconnect – pełny obraz pomiarowy pacjenta pozwala lekarzowi na celniejszą i szybszą diagnozę. - Pracując w organizacji pacjenckiej zdałem sobie sprawę jak ważne jest wyłapywanie zagrożeń we wczesnym stadium. Autopomiary są obecnie bardzo pomocne, a staną się konieczne. – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU oraz członek zarządu jednej z fundacji onkologicznych.

CU powierzono opracowanie platformy edukacyjno-life style`owej  dla profesjonalistów oraz przygotowanie i poprowadzenie konferencji prasowej marki na polskim rynku.

Współpraca z Agencją ma charakter rozwojowy.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 145 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone