logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited dla marki Veroval

  PR 06.12.2017, przeczytano 200 razy

Agencja CU zrealizowała projekt dla kolejnego nowego klienta – firmy Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.. Niemiecki lider w branży opatrunkowych wyrobów medycznych wprowadza na rynek detaliczny nową markę diagnostyki domowej - Veroval. Taki znak nosi linia profesjonalnych urządzeń pomiarowych -  teraz dostępna również do użytku domowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-marki-veroval,34748,artykul.html

Zdaniem Magdaleny Kwiatkowskiej, Head of Marketing Team Private Pay, Paul Hartmann Poland: - Udostępnienie profesjonalnych urządzeń pomiarowych do domowego użytku wraz z platformą umożliwiającą ich archiwizację i analizę są znakiem przyszłości – regularny monitoring własnego stanu zdrowia stanie się kiedyś standardem. Dalekim celem jest zmniejszenie liczby zdarzeń sercowych. Świadomość pacjentów i wczesne reagowanie na niepokojące oznaki oraz gotowa, wiarygodna informacja dla lekarza będą ten cel realizować.

Uzyskane wyniki można zbierać dzięki systemowi Mediconnect – pełny obraz pomiarowy pacjenta pozwala lekarzowi na celniejszą i szybszą diagnozę. - Pracując w organizacji pacjenckiej zdałem sobie sprawę jak ważne jest wyłapywanie zagrożeń we wczesnym stadium. Autopomiary są obecnie bardzo pomocne, a staną się konieczne. – mówi Jacek Maciejewski, Senior Creative w CU oraz członek zarządu jednej z fundacji onkologicznych.

CU powierzono opracowanie platformy edukacyjno-life style`owej  dla profesjonalistów oraz przygotowanie i poprowadzenie konferencji prasowej marki na polskim rynku.

Współpraca z Agencją ma charakter rozwojowy.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone