WIADOMOŚCI

Communication Unlimited dla Super-Pharm Polska

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 20.04.2017, przeczytano 192 razy
ilustracjastrzałka
Communication Unlimited dla Super-Pharm Polska

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-super-pharm-polska,32212,artykul.html

Kampania odwołuje się do nowych wiosennych trendów w makijażu. Koncentruje się przede wszystkim na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie marki. Komunikacja obejmuje TV, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.

Co ciekawe, jest to pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Jego autorem jest Communication Unlimited.

- Nowa komunikacja to przede wszystkim silniejszy branding, a także spójny język marki. Cieszę się, że wspólnie z zespołem CU udało nam się wypracować koncept, który z jednej strony jest niezwykle plastyczny i inspirujący, a z drugiej - pomaga budować efekt synergii. - zaznacza Beata Dąbrowska, communication manager, Super-Pharm Polska.

Nowy koncept komunikacyjny opiera się na grze przestrzeni i światła. Charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel.

- Opracowując strategię i nowy koncept komunikacyjny marki koncentrowaliśmy się na claimie: Recepta na piękno. Recepta na zdrowie. Chcemy budować wizerunek marki, która zdrowie i urodę pojmuje holistycznie. Jest przyjazna i nowoczesna. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

- To absolutny fenomen i nieczęsta rzecz na rynku, by agencja współpracująca z klientem od ponad dekady potrafiła spojrzeć na jego komunikację w tak świeży sposób i z sukcesem przeprowadzić strategiczną i kreatywną rewolucję. Nam się to udało. - zaznacza Sebastian Olszowy, client service director Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 17.08.2017, 152 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone