logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited dla Super-Pharm Polska

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-super-pharm-polska,32212,artykul.html

Kampania odwołuje się do nowych wiosennych trendów w makijażu. Koncentruje się przede wszystkim na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie marki. Komunikacja obejmuje TV, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.

Co ciekawe, jest to pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Jego autorem jest Communication Unlimited.

- Nowa komunikacja to przede wszystkim silniejszy branding, a także spójny język marki. Cieszę się, że wspólnie z zespołem CU udało nam się wypracować koncept, który z jednej strony jest niezwykle plastyczny i inspirujący, a z drugiej - pomaga budować efekt synergii. - zaznacza Beata Dąbrowska, communication manager, Super-Pharm Polska.

Nowy koncept komunikacyjny opiera się na grze przestrzeni i światła. Charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel.

- Opracowując strategię i nowy koncept komunikacyjny marki koncentrowaliśmy się na claimie: Recepta na piękno. Recepta na zdrowie. Chcemy budować wizerunek marki, która zdrowie i urodę pojmuje holistycznie. Jest przyjazna i nowoczesna. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

- To absolutny fenomen i nieczęsta rzecz na rynku, by agencja współpracująca z klientem od ponad dekady potrafiła spojrzeć na jego komunikację w tak świeży sposób i z sukcesem przeprowadzić strategiczną i kreatywną rewolucję. Nam się to udało. - zaznacza Sebastian Olszowy, client service director Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 56 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone