logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited dla Super-Pharm Polska

Mateusz Zawiślak  PR 20.04.2017, przeczytano 361 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited zrealizowała kampanią „W Pięknym Stylu” dla sieci Super-Pharm Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-super-pharm-polska,32212,artykul.html

Kampania odwołuje się do nowych wiosennych trendów w makijażu. Koncentruje się przede wszystkim na kosmetycznej oraz perfumeryjnej ofercie marki. Komunikacja obejmuje TV, kina, digital, social media, outdoor, prasę oraz materiały w centrach handlowych i dekorację sklepów.

Co ciekawe, jest to pierwsza kampania 360 zrealizowana w całości w oparciu o nowy koncept komunikacyjny marki Super-Pharm. Jego autorem jest Communication Unlimited.

- Nowa komunikacja to przede wszystkim silniejszy branding, a także spójny język marki. Cieszę się, że wspólnie z zespołem CU udało nam się wypracować koncept, który z jednej strony jest niezwykle plastyczny i inspirujący, a z drugiej - pomaga budować efekt synergii. - zaznacza Beata Dąbrowska, communication manager, Super-Pharm Polska.

Nowy koncept komunikacyjny opiera się na grze przestrzeni i światła. Charakterystyczny jest minimalistyczny styl oraz biel.

- Opracowując strategię i nowy koncept komunikacyjny marki koncentrowaliśmy się na claimie: Recepta na piękno. Recepta na zdrowie. Chcemy budować wizerunek marki, która zdrowie i urodę pojmuje holistycznie. Jest przyjazna i nowoczesna. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

- To absolutny fenomen i nieczęsta rzecz na rynku, by agencja współpracująca z klientem od ponad dekady potrafiła spojrzeć na jego komunikację w tak świeży sposób i z sukcesem przeprowadzić strategiczną i kreatywną rewolucję. Nam się to udało. - zaznacza Sebastian Olszowy, client service director Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe lampy LED marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
piątek 20.04.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone