logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Superbrands 2018

  PR 24.07.2018, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-superbrands-2018,37348,artykul.html

Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł ten otrzymują najlepsi i najsilniejsi na rynku, a o jego przyznaniu decydują konsumenci w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce. To ich głos oraz chęć polecania danej marki innym wyrażają zaufanie i uznanie jej jakości. Stąd też hasło przygotowanej przez Communication Unlimited kampanii kreatywnej - „Polacy wiedzą, co dobre”.

Kampania obejmuje wyświetlane w kinach sieci KinAds spoty reklamowe (zasięg 400 000), spoty w Radio Złote Przeboje, plakaty na 50 nośnikach CityLight Premium AMS w Warszawie, oraz reklamę online (banery w Wirtualnej Polsce i Onecie).

- Tegoroczna edycja Superbrands jest pierwszą, o wynikach której decydowała wyłącznie rekomendacja konsumentów. Kreacja zrealizowana przez Communication Unlimited świetnie oddaje istotę tej formuły Superbrands, a także tłumaczy, co kryje się za godłem wyróżnienia – mówi Tomasz Mieczkowski, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. 

- Najistotniejsze jest to, że polski konsument postrzega Godło Superbrands jako wartość dodaną, konkretne korzyści. To bezpieczeństwo wyboru, wiarygodność (sprawdzone przez innych) i wysoka jakość (wyróżnienie oznacza, iż marka jest lepsza niż inne w swojej kategorii). Ten potencjał powinien być wykorzystany w działaniach marketingowych brandów, ponieważ aż 60% respondentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands - dodaje Mirosław Skotarczyk, dyrektor strategii Communication Unlimited.

Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. Wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, M1, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe, Żołądkowa Gorzka.

Communication Unlimited jest partnerem strategicznym Superbrands 2018.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764