logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Superbrands 2018

  PR 24.07.2018, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-superbrands-2018,37348,artykul.html

Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł ten otrzymują najlepsi i najsilniejsi na rynku, a o jego przyznaniu decydują konsumenci w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce. To ich głos oraz chęć polecania danej marki innym wyrażają zaufanie i uznanie jej jakości. Stąd też hasło przygotowanej przez Communication Unlimited kampanii kreatywnej - „Polacy wiedzą, co dobre”.

Kampania obejmuje wyświetlane w kinach sieci KinAds spoty reklamowe (zasięg 400 000), spoty w Radio Złote Przeboje, plakaty na 50 nośnikach CityLight Premium AMS w Warszawie, oraz reklamę online (banery w Wirtualnej Polsce i Onecie).

- Tegoroczna edycja Superbrands jest pierwszą, o wynikach której decydowała wyłącznie rekomendacja konsumentów. Kreacja zrealizowana przez Communication Unlimited świetnie oddaje istotę tej formuły Superbrands, a także tłumaczy, co kryje się za godłem wyróżnienia – mówi Tomasz Mieczkowski, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. 

- Najistotniejsze jest to, że polski konsument postrzega Godło Superbrands jako wartość dodaną, konkretne korzyści. To bezpieczeństwo wyboru, wiarygodność (sprawdzone przez innych) i wysoka jakość (wyróżnienie oznacza, iż marka jest lepsza niż inne w swojej kategorii). Ten potencjał powinien być wykorzystany w działaniach marketingowych brandów, ponieważ aż 60% respondentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands - dodaje Mirosław Skotarczyk, dyrektor strategii Communication Unlimited.

Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. Wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, M1, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe, Żołądkowa Gorzka.

Communication Unlimited jest partnerem strategicznym Superbrands 2018.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764