Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.
Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł ten otrzymują najlepsi i najsilniejsi na rynku, a o jego przyznaniu decydują konsumenci w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce. To ich głos oraz chęć polecania danej marki innym wyrażają zaufanie i uznanie jej jakości. Stąd też hasło przygotowanej przez Communication Unlimited kampanii kreatywnej - „Polacy wiedzą, co dobre”.
Kampania obejmuje wyświetlane w kinach sieci KinAds spoty reklamowe (zasięg 400 000), spoty w Radio Złote Przeboje, plakaty na 50 nośnikach CityLight Premium AMS w Warszawie, oraz reklamę online (banery w Wirtualnej Polsce i Onecie).
- Tegoroczna edycja Superbrands jest pierwszą, o wynikach której decydowała wyłącznie rekomendacja konsumentów. Kreacja zrealizowana przez Communication Unlimited świetnie oddaje istotę tej formuły Superbrands, a także tłumaczy, co kryje się za godłem wyróżnienia – mówi Tomasz Mieczkowski, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce.
- Najistotniejsze jest to, że polski konsument postrzega Godło Superbrands jako wartość dodaną, konkretne korzyści. To bezpieczeństwo wyboru, wiarygodność (sprawdzone przez innych) i wysoka jakość (wyróżnienie oznacza, iż marka jest lepsza niż inne w swojej kategorii). Ten potencjał powinien być wykorzystany w działaniach marketingowych brandów, ponieważ aż 60% respondentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands - dodaje Mirosław Skotarczyk, dyrektor strategii Communication Unlimited.
Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. Wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, M1, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe, Żołądkowa Gorzka.
Communication Unlimited jest partnerem strategicznym Superbrands 2018.
Źródło: Communication Unlimited