logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited dla Superbrands 2018

  PR 24.07.2018, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-dla-superbrands-2018,37348,artykul.html

Superbrands to liga mistrzów marek. Tytuł ten otrzymują najlepsi i najsilniejsi na rynku, a o jego przyznaniu decydują konsumenci w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce. To ich głos oraz chęć polecania danej marki innym wyrażają zaufanie i uznanie jej jakości. Stąd też hasło przygotowanej przez Communication Unlimited kampanii kreatywnej - „Polacy wiedzą, co dobre”.

Kampania obejmuje wyświetlane w kinach sieci KinAds spoty reklamowe (zasięg 400 000), spoty w Radio Złote Przeboje, plakaty na 50 nośnikach CityLight Premium AMS w Warszawie, oraz reklamę online (banery w Wirtualnej Polsce i Onecie).

- Tegoroczna edycja Superbrands jest pierwszą, o wynikach której decydowała wyłącznie rekomendacja konsumentów. Kreacja zrealizowana przez Communication Unlimited świetnie oddaje istotę tej formuły Superbrands, a także tłumaczy, co kryje się za godłem wyróżnienia – mówi Tomasz Mieczkowski, Dyrektor Projektu Superbrands w Polsce. 

- Najistotniejsze jest to, że polski konsument postrzega Godło Superbrands jako wartość dodaną, konkretne korzyści. To bezpieczeństwo wyboru, wiarygodność (sprawdzone przez innych) i wysoka jakość (wyróżnienie oznacza, iż marka jest lepsza niż inne w swojej kategorii). Ten potencjał powinien być wykorzystany w działaniach marketingowych brandów, ponieważ aż 60% respondentów chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands - dodaje Mirosław Skotarczyk, dyrektor strategii Communication Unlimited.

Badanie do edycji 2018 odbyło się we wrześniu 2017 r. Wzięło w nim udział pond 10 000 respondentów, którzy oceniali niemal 2000 marek. Tytuły Superbrands uzyskały: APART, Bosch, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, Fiskars, Fotojoker, Jan Niezbędny, Kaufland, Krakowski Kredens, Krakus, Loyd, Lux Med, Łomża, M1, Martini, Merlin.pl, Mokate, National Geographic, Nju Mobile, Onet, PKP Intercity, Princessa, Sokołów, Tołpa, Velvet, Volkswagen, Wielkopolski, WP, Zelmer, Żołądkowa De Luxe, Żołądkowa Gorzka.

Communication Unlimited jest partnerem strategicznym Superbrands 2018.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764