logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: Communication Unlimited dla Suzuki na Warsaw Gallery Weekend 

  PR 21.09.2018, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka
;;

Co ma wspólnego kultura i sztuka z marką motoryzacyjną? Bardzo dużo. Bez sztuki nie byłoby innowacji, a bez kultury nie byłoby po co jeździć samochodem. Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-suzuki-na-warsaw-gallery-weekend%C2%A0,379430,artykul.html

Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 – 23 września, a ekspozycje udostępni aż 29 galerii.

Partnerem głównym tego wydarzenia po raz kolejny została marka Suzuki, dla której kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).

ilustracjastrzałka

Communication Unlimited chce zaprezentować Suzuki Motor Poland w sposób dyskretny, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.

Przygotowując kampanię dla Suzuki w ubiegłym roku, CU inspirowało się POP-ARTem. W tym roku agencja poszła o krok dalej i oparła kreację o motyw graficzny OP-ARTu.

- Światem OP-ART-u są iluzje optyczne, proste geometryczne formy, które ożywają w naszej wyobraźni, tworząc załamania przestrzeni. Iluzja to zabawa w najczystszej postaci, my nadajemy jej nowoczesną, graficzną formę i nieco technologicznego sznytu – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Identyfikacja wizualna kampanii została przedstawiona na wszystkich materiałach promocyjnych, a na „OP-ARTowe upominki” mogą liczyć pasażerowie samochodów Suzuki, którzy w ramach WGW Car Service będą się nimi przemieszczać pomiędzy galeriami.

Podczas Warsaw Gallery Weekend, Suzuki w lekkiej i dynamicznej formule zaprasza do świata sztuki, który jest światem przyjemności, rozrywki i zabawy. Jednym z ostatnich haseł Suzuki jest „Baw się jazdą”. Suzuki zaprasza do zabawy, które jest zaproszeniem również do świata sztuki.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone