logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Communication Unlimited dla Suzuki na Warsaw Gallery Weekend 

  PR 21.09.2018, przeczytano 517 razy
ilustracjastrzałka
;;

Co ma wspólnego kultura i sztuka z marką motoryzacyjną? Bardzo dużo. Bez sztuki nie byłoby innowacji, a bez kultury nie byłoby po co jeździć samochodem. Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-suzuki-na-warsaw-gallery-weekend%C2%A0,379430,artykul.html

Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 – 23 września, a ekspozycje udostępni aż 29 galerii.

Partnerem głównym tego wydarzenia po raz kolejny została marka Suzuki, dla której kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).

ilustracjastrzałka

Communication Unlimited chce zaprezentować Suzuki Motor Poland w sposób dyskretny, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.

Przygotowując kampanię dla Suzuki w ubiegłym roku, CU inspirowało się POP-ARTem. W tym roku agencja poszła o krok dalej i oparła kreację o motyw graficzny OP-ARTu.

- Światem OP-ART-u są iluzje optyczne, proste geometryczne formy, które ożywają w naszej wyobraźni, tworząc załamania przestrzeni. Iluzja to zabawa w najczystszej postaci, my nadajemy jej nowoczesną, graficzną formę i nieco technologicznego sznytu – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Identyfikacja wizualna kampanii została przedstawiona na wszystkich materiałach promocyjnych, a na „OP-ARTowe upominki” mogą liczyć pasażerowie samochodów Suzuki, którzy w ramach WGW Car Service będą się nimi przemieszczać pomiędzy galeriami.

Podczas Warsaw Gallery Weekend, Suzuki w lekkiej i dynamicznej formule zaprasza do świata sztuki, który jest światem przyjemności, rozrywki i zabawy. Jednym z ostatnich haseł Suzuki jest „Baw się jazdą”. Suzuki zaprasza do zabawy, które jest zaproszeniem również do świata sztuki.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764