logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: Communication Unlimited dla Suzuki na Warsaw Gallery Weekend 

  PR 21.09.2018, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka
;;

Co ma wspólnego kultura i sztuka z marką motoryzacyjną? Bardzo dużo. Bez sztuki nie byłoby innowacji, a bez kultury nie byłoby po co jeździć samochodem. Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-communication-unlimited-dla-suzuki-na-warsaw-gallery-weekend%C2%A0,379430,artykul.html

Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 – 23 września, a ekspozycje udostępni aż 29 galerii.

Partnerem głównym tego wydarzenia po raz kolejny została marka Suzuki, dla której kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).

ilustracjastrzałka

Communication Unlimited chce zaprezentować Suzuki Motor Poland w sposób dyskretny, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.

Przygotowując kampanię dla Suzuki w ubiegłym roku, CU inspirowało się POP-ARTem. W tym roku agencja poszła o krok dalej i oparła kreację o motyw graficzny OP-ARTu.

- Światem OP-ART-u są iluzje optyczne, proste geometryczne formy, które ożywają w naszej wyobraźni, tworząc załamania przestrzeni. Iluzja to zabawa w najczystszej postaci, my nadajemy jej nowoczesną, graficzną formę i nieco technologicznego sznytu – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Identyfikacja wizualna kampanii została przedstawiona na wszystkich materiałach promocyjnych, a na „OP-ARTowe upominki” mogą liczyć pasażerowie samochodów Suzuki, którzy w ramach WGW Car Service będą się nimi przemieszczać pomiędzy galeriami.

Podczas Warsaw Gallery Weekend, Suzuki w lekkiej i dynamicznej formule zaprasza do świata sztuki, który jest światem przyjemności, rozrywki i zabawy. Jednym z ostatnich haseł Suzuki jest „Baw się jazdą”. Suzuki zaprasza do zabawy, które jest zaproszeniem również do świata sztuki.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone