Co ma wspólnego kultura i sztuka z marką motoryzacyjną? Bardzo dużo. Bez sztuki nie byłoby innowacji, a bez kultury nie byłoby po co jeździć samochodem. Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Koncept komunikacyjny i oprawę graficzną marki Suzuki w przestrzeni wydarzenia przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited.
Warsaw Gallery Weekend (WGW) to coroczny festiwal sztuki współczesnej, dzięki któremu w ciągu trzech dni można zapoznać się z pracami artystów, wziąć udział w wykładach, dyskusjach o sztuce i w spotkaniach z artystami. Tegoroczna edycja odbędzie się 21 – 23 września, a ekspozycje udostępni aż 29 galerii.
Partnerem głównym tego wydarzenia po raz kolejny została marka Suzuki, dla której kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited (CU).
Communication Unlimited chce zaprezentować Suzuki Motor Poland w sposób dyskretny, nieszablonowy oraz nawiązujący do sztuki współczesnej.
Przygotowując kampanię dla Suzuki w ubiegłym roku, CU inspirowało się POP-ARTem. W tym roku agencja poszła o krok dalej i oparła kreację o motyw graficzny OP-ARTu.
- Światem OP-ART-u są iluzje optyczne, proste geometryczne formy, które ożywają w naszej wyobraźni, tworząc załamania przestrzeni. Iluzja to zabawa w najczystszej postaci, my nadajemy jej nowoczesną, graficzną formę i nieco technologicznego sznytu – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Identyfikacja wizualna kampanii została przedstawiona na wszystkich materiałach promocyjnych, a na „OP-ARTowe upominki” mogą liczyć pasażerowie samochodów Suzuki, którzy w ramach WGW Car Service będą się nimi przemieszczać pomiędzy galeriami.
Podczas Warsaw Gallery Weekend, Suzuki w lekkiej i dynamicznej formule zaprasza do świata sztuki, który jest światem przyjemności, rozrywki i zabawy. Jednym z ostatnich haseł Suzuki jest „Baw się jazdą”. Suzuki zaprasza do zabawy, które jest zaproszeniem również do świata sztuki.
Źródło: Communication Unlimited