Agencja Communication Unlimited, która od 2003 roku odpowiedzialna jest za kreację i realizację największej w Polsce kampanii społecznej „Pij Mleko! będziesz Wielki”, pozyskała dla niej nowego bohatera – gwiazdę koszykówki Marcina Gortata.
Tym samym Marcin Gortat będzie twarzą kolejnej odsłony kampanii „Pij Mleko! będziesz Wielki”. Ten wysoki – mierzący aż 214 cm – i jakże utalentowany koszykarz odnosi niewątpliwe sukcesy w lidze NBA, trwale zapisując się w jej historii. Jako pierwszy Polak zagrał w prestiżowym i przyciągający wielomilionową publiczność finale play off ligi NBA w 2008 roku, dzielnie walcząc wraz ze swoją drużyną Orlando Magic o zwycięstwo.
Marcin Gortat jest nie tylko niekwestionowanym autorytetem dla młodych ludzi, lecz również ich wielkim przyjacielem – w 2009 roku wystartował Marcin Gortat Camp, cykl cieszących się niesamowitą popularnością koszykarskich treningów dla młodzieży, który ma zachęcić do aktywnego i zdrowego stylu życia. Właśnie podczas jednego z takich treningów, dzięki skutecznym staraniom Communication Unlimited, Gortat podpisał umowę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy IAA, organizatorem kampanii, dotyczącą bycia twarzą kolejnej edycji kampanii.
Gortat jest jednocześnie kolejną gwiazdą, którą Communication Unlimited udało się pozyskać na potrzeby tej trwającej cyklicznie od 2003 roku kampanii. Tym samym koszykarz dołączył do elitarnego grona wybitnych postaci zaproszonych przez agencję do realizacji kampanii. We wcześniejszych odsłonach „Pij Mleko! będziesz Wielki” wystąpili artyści: Kayah, Bogusław Linda, sportowcy: Krzysztof Hołowczyc, Jagna Marczułajtis, Katarzyna Skowrońska-Dolata, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz jedne z najpopularniejszych bajkowych postaci – ogr Shrek i Superman.
Realizacja spotu reklamowego z udziałem Marcin Gortat planowana jest przez Communication Unlimited na sierpień tego roku.
Źródło: Communication Unlimited