logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited pozyskało Gortata!

  PR 09.08.2009, przeczytano 798 razy

Agencja Communication Unlimited, która od 2003 roku odpowiedzialna jest za kreację i realizację największej w Polsce kampanii społecznej „Pij Mleko! będziesz Wielki”, pozyskała dla niej nowego bohatera – gwiazdę koszykówki Marcina Gortata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-pozyskalo-gortata%21,9335,artykul.html

Tym samym Marcin Gortat będzie twarzą kolejnej odsłony kampanii „Pij Mleko! będziesz Wielki”. Ten wysoki – mierzący aż 214 cm – i jakże utalentowany koszykarz odnosi niewątpliwe sukcesy w lidze NBA, trwale zapisując się w jej historii. Jako pierwszy Polak zagrał w prestiżowym i przyciągający wielomilionową publiczność finale play off ligi NBA w 2008 roku, dzielnie walcząc wraz ze swoją drużyną Orlando Magic o zwycięstwo.

Marcin Gortat jest nie tylko niekwestionowanym autorytetem dla młodych ludzi, lecz również ich wielkim przyjacielem – w 2009 roku wystartował Marcin Gortat Camp, cykl cieszących się niesamowitą popularnością koszykarskich treningów dla młodzieży, który ma zachęcić do aktywnego i zdrowego stylu życia. Właśnie podczas jednego z takich treningów, dzięki skutecznym staraniom Communication Unlimited, Gortat podpisał umowę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy IAA, organizatorem kampanii, dotyczącą bycia twarzą kolejnej edycji kampanii.

Gortat jest jednocześnie kolejną gwiazdą, którą Communication Unlimited udało się pozyskać na potrzeby tej trwającej cyklicznie od 2003 roku kampanii. Tym samym koszykarz dołączył do elitarnego grona wybitnych postaci zaproszonych przez agencję do realizacji kampanii. We wcześniejszych odsłonach „Pij Mleko! będziesz Wielki” wystąpili artyści: Kayah, Bogusław Linda, sportowcy: Krzysztof Hołowczyc, Jagna Marczułajtis, Katarzyna Skowrońska-Dolata, Piotr Gruszka, Sebastian Świderski, Otylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski oraz jedne z najpopularniejszych bajkowych postaci – ogr Shrek i Superman.
Realizacja spotu reklamowego z udziałem Marcin Gortat planowana jest przez Communication Unlimited na sierpień tego roku.

Źródło: Communication Unlimited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764