logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited rozbudowuje zespół kreatywny

  PR 17.02.2017, przeczytano 358 razy

Do zespołu Communication Unlimited dołączyła Maja Bujalska na stanowisko Social Media Specialist. Do jej obowiązków będzie należała m.in. opieka nad fanpage’ami znanych marek obsługiwanych przez agencję oraz współtworzenie rozwiązań komunikacyjnych. Jest to zgodne z filozofią Agencji, która traktuje komunikację w sposób zintegrowany, a specjaliści od mediów społecznościowych są częścią zespołu kreatywnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-rozbudowuje-zespol-kreatywny,31486,artykul.html

Maja Bujalska swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w mediach – pracowała w TVN Meteo, jako redaktor i jako wydawca. Kolejne kroki stawiała w portalu Radia Zet, gdzie m.in. zajmowała się radiowymi social mediami. Następnie relacjonowała wydarzenia społeczne i polityczne w redakcji RDC Polskiego Radia.

Maja wnosi do naszego zespołu świetne rozumienie real time marketing - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. W moim przekonaniu jest to naturalna konsekwencja jej doświadczenia w mediach. Nam pozwoli to tworzyć jeszcze bardziej angażujące treści.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764