logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited rozpoczyna sezon świąteczny w sieci Super-Pharm

  PR 04.12.2018, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-rozpoczyna-sezon-swiateczny-w-sieci-super-pharm,380408,artykul.html

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.

- Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu - te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów. - mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager, Super-Pharm Poland.

- Przypomnienie konsumentom DNA marki to strategiczna decyzja. Cieszę się, że w komunikacji podkreślamy unikalną obietnicę, jaką Super-Pharm od lat składa w haśle pozycjonującym: „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie”. Z naszego doświadczenia wynika, że to pozycjonowanie przynosi świetne rezultaty. - dodaje Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny, Communication Unlimited.

Kampania obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz materiały w sklepach i folder. Potrwa do 24.12.2018.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikonos: warsztaty oklejania pojazdów folią wylewaną już 12 grudnia
12 grudnia odbędzie się #27 edycja warsztatów teoretyczno-praktycznych p.t. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Przez dekadę w cyklu wzięło udział już ponad 1000 osób.
Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw
We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Świąteczny prezent dla dziecka kupimy online, za nie więcej niż 250 zł
Zgodnie z wynikami badania agencji SW Research na zlecenie marki dziecięcej Endo, niemal połowa ankietowanych rodziców dokonuje zakupu prezentów świątecznych w internecie. Galerie handlowe wybiera w tym celu 30 proc. respondentów. Aż 40 proc. ankietowanych rodziców kieruje się przy wyborze upominków przede wszystkim ich użytecznością, na markę...
Polskie salony Mitsubishi pierwszymi w Europie
W polskiej sieci autoryzowanych salonów i serwisów Mitsubishi Motors otwarto niedawno 2 nowe salony, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi standardami marki. Imponujące stacje - krakowski salon Auto Krak oraz kaliska placówka Auto Centrum Lis są jednymi z pierwszych w Europie, w których wdrożono najnowsze rozwiązania architektoniczne i projektowe Mitsubishi...
Joanna Jankowska w dziale sprzedaży agencyjnej Selectivv
Joanna Jankowska dołącza do firmy Selectivv, która tym samym rozbudowuje swoje struktury sprzedaży agencyjnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764