logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited rozpoczyna sezon świąteczny w sieci Super-Pharm

  PR 04.12.2018, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-rozpoczyna-sezon-swiateczny-w-sieci-super-pharm,380408,artykul.html

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.

- Hasło kampanii mówi o pięknie i zdrowiu - te dwie wartości wyróżniają markę Super-Pharm na polskim rynku i zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów. - mówi Beata Dąbrowska, Marketing Communication Manager, Super-Pharm Poland.

- Przypomnienie konsumentom DNA marki to strategiczna decyzja. Cieszę się, że w komunikacji podkreślamy unikalną obietnicę, jaką Super-Pharm od lat składa w haśle pozycjonującym: „Recepta na piękno. Recepta na zdrowie”. Z naszego doświadczenia wynika, że to pozycjonowanie przynosi świetne rezultaty. - dodaje Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny, Communication Unlimited.

Kampania obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych, w internecie oraz materiały w sklepach i folder. Potrwa do 24.12.2018.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarki OKI Data w ofercie Mimaki Engineering
6 stycznia 2020 roku firma Mimaki Engineering Co., Ltd. oraz OKI Data Corporation, firma należąca do OKI Group działająca w branży druku, zawarły umowę na wyłączność dotyczącą międzynarodowej sprzedaży i dystrybucji wielkoformatowych drukarek atramentowych OKI Data. Na mocy tej umowy, obie firmy rozszerzą swoją współpracę handlową w Japonii, co zapowiedziano w marcu...
Timecode Film Production o bitcoinach, dla marki Cloudbest
Dom produkcyjny Timecode Film Production przygotował film dla CloudBest – polskiej firmy nadzorującej międzynarodowe projekty wykorzystujące rozwiązania oparte na technologii blockchain.
Nowe pokolenia zmieniają zachowania konsumenckie
Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi...
Agencja Primoloko dla Avigon.pl
Do grona klientów agencji public relations PRimoloko dołączyła firma AVIGON.PL To pierwsza polska platforma do videoterapii on-line. Polski start-up umożliwia w pełni bezpieczne połączenia video ze specjalistą psychologiem, coachem, trenerem itp. w dowolnym miejscu i czasie.
Rebranding Opus B
Zespół Opus B rozpoczął nowy rok od intensywnych zmian. Nowe pozycjonowanie, nowe logo, nowy system identyfikacji ale przede wszystkim nowy sposób myślenia o markach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764