logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited rozszerza współpracę z Suzuki Motor Poland

  PR 21.02.2022, przeczytano 330 razy

Suzuki Motor Poland uruchamia na Instagramie nowy profil Suzuki Sport Promotion, który poprowadzi Agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-rozszerza-wspolprace-z-suzuki-motor-poland,394846,artykul.html

Suzuki Sport Promotion wzmocni przekaz związany z kompleksowymi i zakrojonymi na szeroką skalę działaniami Suzuki Motor Poland na rzecz rozwoju polskiego sportu.

Japońska marka współpracuje m.in. z Polskim Związkiem Bokserskim i jest oficjalnym sponsorem pięściarskiej reprezentacji Polski oraz objęła opieką Suzuki Top Team, czyli grupę sportowców przygotowujących się do Igrzysk Olimpijskich. Zmagania pięściarzy można oglądać na cyklicznych galach boksu SBN-Suzuki Boxing Night. Prócz boksu Suzuki współpracuje ze Związkiem Piłki Ręcznej, PGNiG Superligą (mężczyźni oraz kobiety),  Polskim Związkiem Koszykówki, Energa Basket Ligą (mężczyźni oraz kobiety) oraz jest sponsorem tytularnym rozgrywek z serii 1 Liga Mężczyzn w koszykówce.  Ponadto marka patronuje klubowi piłkarskiemu Korona Kielce – stadion w stolicy województwa świętokrzyskiego nie bez powodu nosi nazwę Suzuki Arena. Inicjatorem wspierania przez Suzuki Motor Poland polskiego sportu jest prezes firmy Piotr Dulnik.

Nowy profil Suzuki Motor Poland na Instagramie przybliży działalność klubów sportowych, które marka objęła swoim patronatem, będzie także źródłem informacji o wydarzeniach sportowych w kraju i wynikach sportowców.

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited odpowiada za opracowywanie contentu profilu Suzuki Sport Promotion oraz jego promocję.

W nowy projekt włączą się ambasadorzy marki: Rafał Jemielita i Jarosław Maznas, dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni, bohaterowie  kampanii reklamowej „Suzuki Show”, tworzący PR Team Suzuki Motor Poland.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764