Do ikonicznego apartamentowca wprowadzają się pierwsi lokatorzy. Złota 44 jest przestrzenią do mieszkania o absolutnie wyjątkowym charakterze, nieporównywalną z żadną inną w Polsce.„Polska to Sukces” – brzmi hasło nowej kampanii.
- Złota 44 stała się ikoną, na stałe wpisaną w skyline Stolicy. Sprawił to geniusz architekta, Daniela Libeskinda. Także dzięki niemu, ale też wspólnemu wysiłkowi wielu z nas, obecnie apartamentowiec został doskonale przygotowany na przyjęcie pierwszych lokatorów. A wśród naszych klientów są nietuzinkowe osobowości, które swój spektakularny sukces zawdzięczają talentowi oraz ciężkiej pracy. Jestem bardzo poruszony faktem, że zaczynają zapalać światła w swoich apartamentach na Złotej i korzystają z całego bogactwa, które ten budynek oferuje. Że Złota 44 staje się domem - mówi Rafał Szczepański, Wiceprezes Zarządu BBI Development.
- Praca dla Złotej 44 to ukoronowanie naszych wieloletnich doświadczeń marketingowych na rynku nieruchomości. Ten produkt jest wyjątkowy w każdym calu. – podkreśla Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.
Kampania pod hasłem „Polska to Sukces”, podkreślająca nowy etap rozwoju Złotej 44, obejmie reklamy prasowe, nośniki na Lotnisku Chopina, digital, media społecznościowe oraz działania PR.
Źródło: Communication Unlimited