logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited wesprze inwestycję Złota 44

  PR 23.10.2017, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

Do ikonicznego apartamentowca wprowadzają się pierwsi lokatorzy. Złota 44 jest przestrzenią do mieszkania o absolutnie wyjątkowym charakterze, nieporównywalną z żadną inną w Polsce.„Polska to Sukces” – brzmi hasło nowej kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-wesprze-inwestycje-zlota-44,34205,artykul.html

- Złota 44 stała się ikoną, na stałe wpisaną w skyline Stolicy. Sprawił to geniusz architekta, Daniela Libeskinda. Także dzięki niemu, ale też wspólnemu wysiłkowi wielu z nas, obecnie apartamentowiec został doskonale przygotowany na przyjęcie pierwszych lokatorów. A wśród naszych klientów są nietuzinkowe osobowości, które swój spektakularny sukces zawdzięczają talentowi oraz ciężkiej pracy. Jestem bardzo poruszony faktem, że zaczynają zapalać światła w swoich apartamentach na Złotej i korzystają z całego bogactwa, które ten budynek oferuje. Że Złota 44 staje się domem - mówi Rafał Szczepański, Wiceprezes Zarządu BBI Development.

- Praca dla Złotej 44 to ukoronowanie naszych wieloletnich doświadczeń marketingowych na rynku nieruchomości. Ten produkt jest wyjątkowy w każdym calu. – podkreśla Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited.

Kampania  pod hasłem „Polska to Sukces”, podkreślająca nowy etap rozwoju Złotej 44, obejmie reklamy prasowe, nośniki na Lotnisku Chopina, digital,  media społecznościowe oraz działania PR.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764