logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited wprowadzi na polski rynek markę Aurec Home

  PR 22.08.2019, przeczytano 668 razy

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU) opracuje strategię komunikacji marki Aurec Home na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-wprowadzi-na-polski-rynek-marke-aurec-home,383674,artykul.html

Aurec Home jest częścią międzynarodowej grupy Aurec Capital, która oprócz działalności w branży private equity i venture capital, ma na swoim koncie inwestycje deweloperskie w Niemczech, Polsce, USA, Izraelu, Australii oraz na Węgrzech.

Agencja Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home na polskim rynku i będzie odpowiedzialna za opracowanie customer journey: od komunikacji digital, poprzez media drukowane aż po nośniki w miejscach sprzedaży marki Aurec Home.

Kluczowe w wyborze agencji było doświadczenie CU w budowaniu marek i obsłudze klientów z branży deweloperskiej. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z takimi markami: Złota 44, Ronson Development, Mill-Yon oraz GTC.

Launch mark Aurec Home planowany jest na IV kwartał 2019. Spółka rozpocznie działalność na polskim rynku dużymi inwestycjami mieszkaniowymi w Poznaniu i Warszawie.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764