Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited (CU) opracuje strategię komunikacji marki Aurec Home na polskim rynku.
Aurec Home jest częścią międzynarodowej grupy Aurec Capital, która oprócz działalności w branży private equity i venture capital, ma na swoim koncie inwestycje deweloperskie w Niemczech, Polsce, USA, Izraelu, Australii oraz na Węgrzech.
Agencja Communication Unlimited przygotuje strategię komunikacji marki Aurec Home na polskim rynku i będzie odpowiedzialna za opracowanie customer journey: od komunikacji digital, poprzez media drukowane aż po nośniki w miejscach sprzedaży marki Aurec Home.
Kluczowe w wyborze agencji było doświadczenie CU w budowaniu marek i obsłudze klientów z branży deweloperskiej. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z takimi markami: Złota 44, Ronson Development, Mill-Yon oraz GTC.
Launch mark Aurec Home planowany jest na IV kwartał 2019. Spółka rozpocznie działalność na polskim rynku dużymi inwestycjami mieszkaniowymi w Poznaniu i Warszawie.
Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.