Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet.
Marka posiada szerokie portfolio produktów; od chusteczek do nosa po ręczniki kuchenne, ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak nawilżany papier toaletowy.
- Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii. - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet Care.
- Praca dla Velvet to świetna przygoda - strategiczna i kreatywna. Z jednej strony marka posiada w swoim portfolio najbardziej demokratyczne i popularne produkty, jakie możemy sobie wyobrazić. Z drugiej strony jest innowacyjna, wprowadza nowe kategorie produktów. Te dwa pierwiastki tworzą inspirujące napięcie i, jeśli dobrze wykorzystane, owocują wyrazistą i skuteczną komunikacją. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Nowa platforma komunikacji będzie wykorzystywana w różnorodnych kanałach komunikacji, zarówno ATL i BTL w 2018 roku.
Źródło: Communication Unlimited