logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited wygrywa przetarg Velvet Care

  PR 25.01.2018, przeczytano 457 razy

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-wygrywa-przetarg-velvet-care,35213,artykul.html

Marka posiada szerokie portfolio produktów; od chusteczek do nosa po ręczniki kuchenne, ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak nawilżany papier toaletowy.

- Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii. - mówi Monika Sypek, Kierownik Marketingu Velvet Care.

- Praca dla Velvet to świetna przygoda - strategiczna i kreatywna. Z jednej strony marka posiada w swoim portfolio najbardziej demokratyczne i popularne produkty, jakie możemy sobie wyobrazić. Z drugiej strony jest innowacyjna, wprowadza nowe kategorie produktów. Te dwa pierwiastki tworzą inspirujące napięcie i, jeśli dobrze wykorzystane, owocują wyrazistą i skuteczną komunikacją. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Nowa platforma komunikacji będzie wykorzystywana w różnorodnych kanałach komunikacji, zarówno ATL i BTL w 2018 roku.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764