Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na nową platformę komunikacji dla marki Velvet. Marka posiada szerokie portfolio produktów; od chusteczek do nosa po ręczniki kuchenne, ponadto regularnie wprowadza innowacyjne produkty, takie jak nawilżany papier toaletowy.
- Zespół Communication Unlimited przedstawił nam wyróżniający całościowy koncept na komunikację marki, który sprawdzi się dla każdego z naszych produktów, niezależnie od kategorii. - mówi Monika Sypek, Dyrektor Marketingu Velvet Care.
- Praca dla Velvet to świetna przygoda - strategiczna i kreatywna. Z jednej strony marka posiada w swoim portfolio najbardziej demokratyczne i popularne produkty, jaki możemy sobie wyobrazić. Z drugiej strony jest innowacyjna, wprowadza nowe kategorie produktów. Te dwa pierwiastki tworzą inspirujące napięcie i, jeśli dobrze wykorzystane, owocują wyrazistą ib skuteczną komunikacją. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.
Nowa platforma komunikacji będzie obejmować spoty TV i VoD, reklamy drukowane, materiały POS oraz komunikację digital i social media.
Źródło: Communication Unlimited