logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited z królewską kampanią dla Möller’s Gold

  PR 27.09.2018, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię dla flagowego produktu z portfolio marki Möller’s. Komunikacja będzie obecna w telewizji, prasie oraz w aptekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-krolewska-kampania-dla-m%C3%B6ller%E2%80%99s-gold,379521,artykul.html

Möller’s Gold Tran Norweski z portfolio Orkla Care to połączenie wysokiej jakości tranu z najwyższą dawką witaminy D3 – aż do 2000 IU. Dzięki tej kombinacji wspomaga on pracę mózgu, wzmacnia odporność, serce i kości. Z uwagi na to kompleksowe działanie dobroczynne agencja postanowiła „ukoronować” produkt i z hasłem Król ma wszystkiego najwięcej ruszyć na podbój serc Polaków.

- Kreację oparliśmy na skojarzeniu dobrobytu z monarchą. Möller’s Gold ma najwięcej witaminy D3 wśród tranów, stąd staraliśmy się wypozycjonować go jako najpotężniejszego w swojej kategorii. Korona jest natomiast mocnym atrybutem wizualnym. Aby podkreślić wyjątkową osobowość produktu, wykorzystaliśmy również złotą kolorystykę i wyraziste hasło, a w bilboardzie sponsorskim dodatkowo - podniosłą muzykę klasyczną i niski głos lektora. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone