logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited z królewską kampanią dla Möller’s Gold

  PR 27.09.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię dla flagowego produktu z portfolio marki Möller’s. Komunikacja będzie obecna w telewizji, prasie oraz w aptekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-krolewska-kampania-dla-m%C3%B6ller%E2%80%99s-gold,379521,artykul.html

Möller’s Gold Tran Norweski z portfolio Orkla Care to połączenie wysokiej jakości tranu z najwyższą dawką witaminy D3 – aż do 2000 IU. Dzięki tej kombinacji wspomaga on pracę mózgu, wzmacnia odporność, serce i kości. Z uwagi na to kompleksowe działanie dobroczynne agencja postanowiła „ukoronować” produkt i z hasłem Król ma wszystkiego najwięcej ruszyć na podbój serc Polaków.

- Kreację oparliśmy na skojarzeniu dobrobytu z monarchą. Möller’s Gold ma najwięcej witaminy D3 wśród tranów, stąd staraliśmy się wypozycjonować go jako najpotężniejszego w swojej kategorii. Korona jest natomiast mocnym atrybutem wizualnym. Aby podkreślić wyjątkową osobowość produktu, wykorzystaliśmy również złotą kolorystykę i wyraziste hasło, a w bilboardzie sponsorskim dodatkowo - podniosłą muzykę klasyczną i niski głos lektora. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764