logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited z królewską kampanią dla Möller’s Gold

  PR 27.09.2018, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię dla flagowego produktu z portfolio marki Möller’s. Komunikacja będzie obecna w telewizji, prasie oraz w aptekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-krolewska-kampania-dla-m%C3%B6ller%E2%80%99s-gold,379521,artykul.html

Möller’s Gold Tran Norweski z portfolio Orkla Care to połączenie wysokiej jakości tranu z najwyższą dawką witaminy D3 – aż do 2000 IU. Dzięki tej kombinacji wspomaga on pracę mózgu, wzmacnia odporność, serce i kości. Z uwagi na to kompleksowe działanie dobroczynne agencja postanowiła „ukoronować” produkt i z hasłem Król ma wszystkiego najwięcej ruszyć na podbój serc Polaków.

- Kreację oparliśmy na skojarzeniu dobrobytu z monarchą. Möller’s Gold ma najwięcej witaminy D3 wśród tranów, stąd staraliśmy się wypozycjonować go jako najpotężniejszego w swojej kategorii. Korona jest natomiast mocnym atrybutem wizualnym. Aby podkreślić wyjątkową osobowość produktu, wykorzystaliśmy również złotą kolorystykę i wyraziste hasło, a w bilboardzie sponsorskim dodatkowo - podniosłą muzykę klasyczną i niski głos lektora. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764