logo
WIADOMOŚCI

Communication Unlimited z królewską kampanią dla Möller’s Gold

  PR 27.09.2018, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Communication Unlimited przygotowała kampanię dla flagowego produktu z portfolio marki Möller’s. Komunikacja będzie obecna w telewizji, prasie oraz w aptekach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-krolewska-kampania-dla-m%C3%B6ller%E2%80%99s-gold,379521,artykul.html

Möller’s Gold Tran Norweski z portfolio Orkla Care to połączenie wysokiej jakości tranu z najwyższą dawką witaminy D3 – aż do 2000 IU. Dzięki tej kombinacji wspomaga on pracę mózgu, wzmacnia odporność, serce i kości. Z uwagi na to kompleksowe działanie dobroczynne agencja postanowiła „ukoronować” produkt i z hasłem Król ma wszystkiego najwięcej ruszyć na podbój serc Polaków.

- Kreację oparliśmy na skojarzeniu dobrobytu z monarchą. Möller’s Gold ma najwięcej witaminy D3 wśród tranów, stąd staraliśmy się wypozycjonować go jako najpotężniejszego w swojej kategorii. Korona jest natomiast mocnym atrybutem wizualnym. Aby podkreślić wyjątkową osobowość produktu, wykorzystaliśmy również złotą kolorystykę i wyraziste hasło, a w bilboardzie sponsorskim dodatkowo - podniosłą muzykę klasyczną i niski głos lektora. - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Źródło: Communication Unlimited

commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone