logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited z nowym Head of Strategy

  PR 24.01.2017, przeczytano 245 razy

Szeregi Communication Unlimited jako Head of Strategy zasilił Mirek Skotarczyk, jeden z najbardziej doświadczonych strategów na rynku, który łączy doświadczenie firmy strategicznej i brand designu. Do jego obowiązków będzie należał nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-nowym-head-of-strategy,31184,artykul.html

Mirek Skotarczyk związany jest z branżą konsultingu od ponad 15 lat, pracując przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich jak: Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon, Bakoma. Poprzednio pracował jako strateg i  partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy, a wcześniej jako kierownik strategii w agencji brand design.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764