logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Communication Unlimited z nowym Head of Strategy

  PR 24.01.2017, przeczytano 217 razy

Szeregi Communication Unlimited jako Head of Strategy zasilił Mirek Skotarczyk, jeden z najbardziej doświadczonych strategów na rynku, który łączy doświadczenie firmy strategicznej i brand designu. Do jego obowiązków będzie należał nadzór i opracowywanie strategii marek oraz wsparcie strategiczne w kampaniach zintegrowanego marketingu w ramach obsługi klientów agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/communication-unlimited-z-nowym-head-of-strategy,31184,artykul.html

Mirek Skotarczyk związany jest z branżą konsultingu od ponad 15 lat, pracując przy opracowywaniu strategii marek konsumenckich i korporacyjnych między innymi takich jak: Luxmed, Proste Historie, Kujawski, Pudliszki, PGE, Aegon, Bakoma. Poprzednio pracował jako strateg i  partner w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera Added Value oraz Spark Strategy, a wcześniej jako kierownik strategii w agencji brand design.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764