logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Comparison dołącza do firm członkowskich IAB Polska

  PR 28.01.2019, przeczytano 223 razy

W szeregi firm członkowskich IAB Polska wstąpiła firma Comparison, właściciel serwisu chwilowo.pl – porównywarki pożyczek krótkoterminowych i ratalnych, która pomaga podejmować właściwe, trafne decyzje finansowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/comparison-dolacza-do-firm-czlonkowskich-iab-polska,380980,artykul.html

Serwis na bieżąco zbiera i analizuje oferty pożyczek pozabankowych. Znajdują się w nim również tysiące opinii na temat różnych firm udzielających pożyczek, a także setki artykułów pomagających wybrać najlepszy, dopasowany do indywidualnych potrzeb produkt. Ponadto serwis szerzy i promuje edukację finansową oraz służy jako niezależny punkt komunikacji pomiędzy pożyczkodawcami oraz pożyczkobiorcami.

- Rynek pozabankowych produktów finansowych nieustannie się rozwija. Chwilowo.pl jest największą porównywarką takich produktów na rynku polskim. Dołączając do IAB Polska chcemy wspierać rozwój niezależnych, transparentnych platform, dzięki którym każdy może znaleźć produkt finansowy dopasowany do własnych, indywidualnych potrzeb – mówi Artur Więckowski, CEO spółki.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764