logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Comperia.pl stawia na wideo

  PR 26.08.2015, przeczytano 839 razy

Porównywarka finansowa Comperia.pl poszerza paletę treści prezentowanych w serwisie www.comperia.pl o kontent wideo. Twarzą projektu realizowanego pod nazwą „wideo finanse” jest wieloletni redaktor i analityk, dziś bloger naczelny Comperia.pl - Mikołaj Fidziński. Pierwsze filmy produkowane na potrzeby porównywarki finansowej to seria „Listy do Mikołaja”, w której analityk odpowiada na pytania i problemy użytkowników Comperia.pl z obszaru finansów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/comperia.pl-stawia-na-wideo,25783,artykul.html

– "Listy do Mikołaja" to wideoporadnik, w którym sam albo wspólnie z moimi gośćmi odpowiadam na najpopularniejsze i najważniejsze pytania czytelników oraz forumowiczów Comperia.pl. Tłumaczę meandry świata banków i pieniędzy, podrzucam ciekawe rozwiązania dla naszych portfeli. Sporo mówi się w Polsce o ekonomii specjalistycznym językiem, w sposób skomplikowany. Staram się odczarować mit trudnego i nudnego świata finansów. Dla moich widzów łapię finansowego byka za rogi, aby i oni go okiełznali – mówi Mikołaj Fidziński, bloger naczelny w Comperia.pl.

Wystąpienia Mikołaja Fidzińskiego przed kamerą są wypełnione merytoryczną wiedzą i przydatnymi poradami, okraszają je humorystyczne akcenty. Tematy kolejnych odcinków wyznaczają czytelnicy Comperia.pl, którzy mogą skontaktować się z Mikołajem bezpośrednio pod adresem: listydomikolaja@comperia.pl, problemy omawiane w „Listy do Mikołaja” są dobierane także pod kątem sezonów, np. urlopowego (Uwaga na drogie bankomaty za granicą, Co zrobić, gdy zaginie dokument tożsamości?).


– Comperia.pl od lat produkuje profesjonalne treści o tematyce finansowej. Obszerne raporty i analizy czy merytoryczne wypowiedzi ekspertów w mediach są domeną naszej redakcji. Chcemy poszerzać zasięg odbiorców i naturalnym kierunkiem rozwoju jest wideo. Nie jest to pierwsze podejście do tej formy, Comperia.pl kilka lat temu próbowała swoich sił w produkcji filmów poradnikowych. Teraz, bogatsi o doświadczenia i obserwacje tego co dzieje się na rynku polskim i zagranicznym, ponownie podejmujemy aktywności w tym obszarze. Jesteśmy świadomi, że na naszym rynku nie ma internetowej redakcji, która z sukcesem produkowałaby materiały wideo o tematyce finansowej, dlatego jest to dla nas wyzwanie. Podchodzimy do tematu elastycznie, będziemy eksperymentować i "bawić" się tą formą, aby trafić do odbiorców i zebrać audytorium. Liczymy, że finalnie wypracujemy model, który wraz z odpowiednim zapleczem merytorycznym obroni się na rynku – wyjaśnia Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl.


Więcej filmów na http://www.comperia.pl/filmy.html

Źródło: Comperia.pl S.A.

www.comperia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764