logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Compositive - nowa marka z agencją Adstone

  PR 03.01.2018, przeczytano 1094 razy
ilustracjastrzałka

Na początku listopada 2017 r. na polskim rynku pojawiała się nowa marka, Compositive. Jest ona wspólnym dziełem firmy Pacyga Meble i poznańskiej agencji reklamowej adStone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/compositive---nowa-marka-z-agencja-adstone,35007,artykul.html

Firma Pacyga meble, która jest jednym z producentów dostarczających swoje wyroby do IKEA, rozszerzyła swój asortyment o materiały kompozytowe dedykowane tarasom. Stworzenie nazwy dla nowej gamy produktów, strony internetowej i branding powierzono agencji adStone. Ponadto adStone odpowiada za komunikację marki w social mediach, a także przygotowanie programu partnerskiego B2B.

- Na podstawie wieloletnich doświadczeń, stworzyliśmy markę Compositive, która naszym klientom oferuje najwyższej jakości deski kompozytowe. Kompozyt swoim wyglądem przypomina drewno, lecz posiada inne właściwości oraz odporność na warunki atmosferyczne. Przez lata utrzymuje swój kolor oraz kształt. Dzięki połączeniu naturalnych elementów z materiałem WPC, dbamy o środowisko i wspieramy ekologiczne rozwiązania – mówi Krzysztof Pacyga, właściciel firmy Pacyga meble.

Źródło: adStone

www.adstone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764