logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Concept Publishing Polska ponownie łowi nagrody w Nowym Jorku

  PR 15.11.2011, przeczytano 2275 razy
ilustracjastrzałka

7 listopada na uroczystej gali w nowojorskim klubie Guastavino's, Amerykańskie stowarzyszenie Custom Content Council - zrzeszające firmy Custom Publishing i Content Marketing - przyznało coroczne prestiżowe nagrody Pearl Awards dla agencji i projektów w roku 2011.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/concept-publishing-polska-ponownie-lowi-nagrody-w-nowym-jorku,13931,artykul.html

Miło nam poinformować, że podobnie jak w 2010 r., w gronie zwycięzców znalazło się Concept Publishing Polska.

Nagrodzone zostały oba zgłoszone przez Concept Publishing Polska projekty tj:

  • kwartalnik Woman (realizowany na zlecenie Cederroth/Dermika) w kategorii „EDITORIAL: Best international publiaction” (w tej kategorii wyróżniono również projekty Lamborghini Magazine dla Lamborghini oraz Centurion dla American Express)
  • tygodnik Kropka TV (Jeronimo Martins Polska) w prestiżowej kategorii „STRATEGY: Best New Launch or Relaunch”, obok R.24 dla American Express i Connected for Business dla Rogers Publishing

.
Jesteśmy bardzo dumni. - mówi Rafał Plewiński, prezes zarządu Concept Publishing Polska. - Cieszy nas fakt, że już po raz drugi niezależne gremium fachowców z amerykańskiego rynku contentowego doceniło wysoką jakość naszych projektów oraz pracę zespołu naszych specjalistów. Dziękujemy! Dodaje również, że nagrody to wynik pracy zarówno całego zespołu, ale również dowód zaufania, jakim obdarzyły nas firmy Cederoth (Dermika) i Jeronimo Martins (Biedronka)

Szczególnego „smaczku” nadaje fakt iż Concept Publishing Polska jako jedna z nielicznych wyróżnionych firm nie jest członkiem CCC – Concept Publishing Polska jest jedynym polskim członkiem największego na świecie stowarzyszenia typu custom/content marketingowego - brytyjskiego APA (Assotiation of Publishing Agencies).

Źródło: Concept Publishing Polska

Dodatkowe informacje:

Concept Publishing Polska to lider rynku Custom&Content Publishing w Polsce.
W obecnej chwili realizuje on projekty contentowe (tradycyjne-drukowane i internetowe) dla ponad 40 klientów m.in.: Jeronimo Martins Dystrybucja, PKO BP, Pioneer Pekao Investment, Cederroth/Dermika, Mayland, Polpharma, Volvo),

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
Konkurs Golden Arrow wyznacza trendy w komunikacji marketingowej. Jury nagradza innowacyjne kampanie oraz zwraca szczególną uwagę na wykorzystanie niestandardowych narzędzi i rozwiązań. Podczas finałowej gali, 25 czerwca 2020 roku, Amica zdobyła nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Najlepszy Program Lojalnościowy B2B za projekt Amica Ekoiści. Jury złożone z...
Czerwiec okazał się bardzo sprzyjającym miesiącem dla Dentsu. W wyniku rozstrzygnięć ostatnich konkursów i rankingów branżowych, liczba nagród będących w posiadaniu Grupy zwiększyła się o kolejne 7 nagród i 6 wyróżnień.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764