logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Concept Publishing Polska ponownie łowi nagrody w Nowym Jorku

  PR 15.11.2011, przeczytano 2529 razy
ilustracjastrzałka

7 listopada na uroczystej gali w nowojorskim klubie Guastavino's, Amerykańskie stowarzyszenie Custom Content Council - zrzeszające firmy Custom Publishing i Content Marketing - przyznało coroczne prestiżowe nagrody Pearl Awards dla agencji i projektów w roku 2011.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/concept-publishing-polska-ponownie-lowi-nagrody-w-nowym-jorku,13931,artykul.html

Miło nam poinformować, że podobnie jak w 2010 r., w gronie zwycięzców znalazło się Concept Publishing Polska.

Nagrodzone zostały oba zgłoszone przez Concept Publishing Polska projekty tj:

  • kwartalnik Woman (realizowany na zlecenie Cederroth/Dermika) w kategorii „EDITORIAL: Best international publiaction” (w tej kategorii wyróżniono również projekty Lamborghini Magazine dla Lamborghini oraz Centurion dla American Express)
  • tygodnik Kropka TV (Jeronimo Martins Polska) w prestiżowej kategorii „STRATEGY: Best New Launch or Relaunch”, obok R.24 dla American Express i Connected for Business dla Rogers Publishing

.
Jesteśmy bardzo dumni. - mówi Rafał Plewiński, prezes zarządu Concept Publishing Polska. - Cieszy nas fakt, że już po raz drugi niezależne gremium fachowców z amerykańskiego rynku contentowego doceniło wysoką jakość naszych projektów oraz pracę zespołu naszych specjalistów. Dziękujemy! Dodaje również, że nagrody to wynik pracy zarówno całego zespołu, ale również dowód zaufania, jakim obdarzyły nas firmy Cederoth (Dermika) i Jeronimo Martins (Biedronka)

Szczególnego „smaczku” nadaje fakt iż Concept Publishing Polska jako jedna z nielicznych wyróżnionych firm nie jest członkiem CCC – Concept Publishing Polska jest jedynym polskim członkiem największego na świecie stowarzyszenia typu custom/content marketingowego - brytyjskiego APA (Assotiation of Publishing Agencies).

Źródło: Concept Publishing Polska

Dodatkowe informacje:

Concept Publishing Polska to lider rynku Custom&Content Publishing w Polsce.
W obecnej chwili realizuje on projekty contentowe (tradycyjne-drukowane i internetowe) dla ponad 40 klientów m.in.: Jeronimo Martins Dystrybucja, PKO BP, Pioneer Pekao Investment, Cederroth/Dermika, Mayland, Polpharma, Volvo),

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764