7 listopada na uroczystej gali w nowojorskim klubie Guastavino's, Amerykańskie stowarzyszenie Custom Content Council - zrzeszające firmy Custom Publishing i Content Marketing - przyznało coroczne prestiżowe nagrody Pearl Awards dla agencji i projektów w roku 2011.
Miło nam poinformować, że podobnie jak w 2010 r., w gronie zwycięzców znalazło się Concept Publishing Polska.
Nagrodzone zostały oba zgłoszone przez Concept Publishing Polska projekty tj:
- kwartalnik Woman (realizowany na zlecenie Cederroth/Dermika) w kategorii „EDITORIAL: Best international publiaction” (w tej kategorii wyróżniono również projekty Lamborghini Magazine dla Lamborghini oraz Centurion dla American Express)
- tygodnik Kropka TV (Jeronimo Martins Polska) w prestiżowej kategorii „STRATEGY: Best New Launch or Relaunch”, obok R.24 dla American Express i Connected for Business dla Rogers Publishing
.
Jesteśmy bardzo dumni. - mówi Rafał Plewiński, prezes zarządu Concept Publishing Polska. - Cieszy nas fakt, że już po raz drugi niezależne gremium fachowców z amerykańskiego rynku contentowego doceniło wysoką jakość naszych projektów oraz pracę zespołu naszych specjalistów. Dziękujemy! Dodaje również, że nagrody to wynik pracy zarówno całego zespołu, ale również dowód zaufania, jakim obdarzyły nas firmy Cederoth (Dermika) i Jeronimo Martins (Biedronka)
Szczególnego „smaczku” nadaje fakt iż Concept Publishing Polska jako jedna z nielicznych wyróżnionych firm nie jest członkiem CCC – Concept Publishing Polska jest jedynym polskim członkiem największego na świecie stowarzyszenia typu custom/content marketingowego - brytyjskiego APA (Assotiation of Publishing Agencies).
Źródło: Concept Publishing Polska