logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Conor Mcgregor nowym globalnym ambasadorem marki XTB

  PR 20.09.2022, przeczytano 323 razy
ilustracjastrzałka

XTB, polski fintech, będący jednym z globalnych liderów wśród platform inwestycyjnych, nawiązał współpracę z Conorem McGregorem. Legenda sportów walki oraz gwiazda PPV będzie ambasadorem XTB przez najbliższe dwa lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/conor-mcgregor-nowym-globalnym-ambasadorem-marki--xtb,397269,artykul.html

Conor McGregor, który jest gwiazdą sportów walki na świecie, został globalnym ambasadorem polskiego fintechu. Co ciekawe, XTB jako pierwsza polska firma w historii nawiązał współpracę ze sportowcem będącym na prestiżowym 1. miejscu listy najlepiej wynagradzanych sportowców sporządzonej przez Forbesa. Taki tytuł Conor McGregor otrzymał w 2021 roku, kiedy to zdystansował inne gwiazdy sportowych aren.

- Cieszę się, że zostałem oficjalnym ambasadorem wiodącej firmy inwestycyjnej. Wierzę, że sport i inwestowanie mają wiele wspólnego. W obu przypadkach do sukcesu prowadzą te same cechy: zaangażowanie, odporność psychiczna oraz umiejętność określania osobistych celów. Dlatego też z przyjemnością nawiązałem współpracę z XTB, która jest uznaną globalną firmą inwestycyjną, wspierającą swoich klientów w drodze do realizacji ich celów inwestycyjnych - mówi Conor McGregor.

Ogłoszenie wspólnych działań Conora McGregora i XTB to początek nowej globalnej kampanii brokera inwestycyjnego. Legenda sportów walki będzie promować szeroką gamę oferowanych rozwiązań inwestycyjnych przez polski fintech. W pojawiających się materiałach promocyjnych firma będzie wyjaśniać, że dzięki łatwemu dostępowi do platformy online, wielu kursów edukacyjnych oraz profesjonalnych analiz rynkowych, inwestowanie staje się dostępne dla każdego, kto jest gotowy na rozpoczęcie tej przygody.

- Z wielką przyjemnością mogę ogłosić naszą współpracę z Conorem McGregorem. Chcieliśmy, aby nasz nowy ambasador marki był globalną ikoną. Conor jest jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii mieszanych sztuk walki. Dzięki ogromnej etyce pracy i ciągłemu udoskonalaniu swoich umiejętności, jako pierwszy w historii został mistrzem UFC w dwóch kategoriach wagowych. Jego historia dobrze współgra z naszą marką oraz obraną strategią. W XTB ciężko pracujemy, aby móc zaoferować naszym klientom technologię najwyższej jakości oraz innowacyjną platformę inwestycyjną. Wszystko po to, aby pomóc im osiągnąć określone cele inwestycyjne. Determinacja, wytrwałość w dążeniu do celu oraz chęć ciągłego rozwoju i osiągania coraz to lepszych wyników - to cechy dobrego inwestora. Conor McGregor jako sportowiec, a także biznesmen, ma nastawienie zwycięzcy. Dlatego zdecydowaliśmy się właśnie na niego - tłumaczy Omar Arnaout, CEO XTB.

Warto dodać, że popularność Conora McGregora na świecie jest ogromna. Oglądalność jego walk w UFC przeszła do historii - aż sześć gal z jego udziałem wygenerowało największą sprzedaż PPV w historii tej organizacji. Ponadto, jest najpopularniejszym zawodnikiem MMA w mediach społecznościowych - na wszystkich platformach obserwuje go ponad 70 milionów fanów. Nic więc dziwnego, że jest rekordzistą pod względem zarobków w UFC.

Conor McGregor odnosi sukcesy nie tylko w sporcie, ale i w biznesie. W 2018 roku stworzył markę "Proper No. Twelve Irish Whiskey", która w krótkim czasie zyskała ogromną popularność i stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych whiskey na rynku. Ponadto, McGregor zainwestował w szereg innych stabilnych biznesów, m.in. sportowych (np. TIDL Sport Recovery, aplikacja sportowa McGregorFast), gamingowych (np. Dystopia: Contest of Heroes) czy alkoholowych (np. bar "The Black Forge Inn" czy browar "Forged Irish Stout). To właśnie umiejętna dywersyfikacja inwestycji pozwoliła mu zostać światowym numerem 1 na liście "Najlepiej zarabiających sportowców" według Forbesa.

Współpraca z Conorem McGregorem jest kontynuacją działań marketingowych XTB z wykorzystaniem wizerunków znanych sportowców. W dużej mierze dzięki tym działaniom, XTB bije kolejne rekordy popularności wśród klientów. Z usług platformy inwestycyjnej korzysta już ponad 500 000 użytkowników z całego świata, co stawia polski fintech w TOP5 brokerów inwestycyjnych na świecie.

Źródło: XTB

www.xtb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764