logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB

  PR 29.09.2022, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/conor-mcgregor-promuje-rozwiazania-inwestycyjne-xtb,397402,artykul.html

W nowych spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich, którzy są gotowi je rozpocząć. Firma podkreśla też, że udostępnia swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: intuicyjną platformę inwestycyjną online, codzienne analizy rynku oraz liczne materiały edukacyjne.

XTB promuje szeroką gamę oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. Conor McGregor, który został niedawno ogłoszony ambasadorem marki, wyjaśnia w spotach reklamowych, że dzięki rozwiązaniom oferowanym przez XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych graczy rynkowych. Wielokrotnie nagradzana platforma xStation umożliwia użytkownikom inwestowanie w różnego rodzaju aktywa i została zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych inwestorów.

- Rynek inwestycyjny na przestrzeni ostatnich lat nieustannie się zmieniał, a transformacja ta znacznie przyspieszyła w ostatnim czasie. Zmienność na rynkach czy obawy o rosnącą inflację skłaniają ludzi do poszukiwania alternatyw inwestycyjnych. Coraz szersze możliwości zdobywania wiedzy w internecie oraz wzrost popularności narzędzi cyfrowych w czasie pandemii, doprowadziły do częstszego korzystania z platform internetowych i aplikacji mobilnych, również jeśli chodzi o inwestowanie. Dlatego kładziemy nacisk na wygodę korzystania z naszej platformy, dostępnej również na urządzeniach mobilnych do zarządzania inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie - mówi Oliwia Szymczak, Global Marketing Director w XTB.

Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Dublinie. Umieszczając akcję filmu reklamowego w salonie fryzjerskim - miejscu, w którym spotykają się ludzie z różnych środowisk i klas społecznych - firma chce podkreślić, że inwestowanie nie jest domeną wyłącznie profesjonalnych traderów. Dzięki przyjaznym narzędziom i materiałom edukacyjnym połączonym z kursami inwestowania oferowanymi przez XTB każdy może zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne, by rozpocząć inwestowanie.

- Nowy ambasador XTB, Conor McGregor jest nie tylko doskonałym sportowcem, ale okazał się również bardzo sprawnym aktorem na planie. Świetnie pamiętał teksty, nie mylił się na planie, niektóre ujęcia wybieraliśmy już po pierwszym dublu. Jest naszym odkryciem aktorskim i nie zdziwimy się, jeśli się okaże, że rozpoczęliśmy wielką karierę filmową Conora -  komentuje Marcin Mroczek, Dyrektor Kreatywny Freundschaft, agencji odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakupem mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe emitowane będą od początku października w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online. Badanie skuteczności prowadzonych działań zrealizuje dla XTB należąca do Grupy OMD agencja Annalect.

- Bardzo cieszymy się z tego, że firma XTB wybrała naszą agencję na swojego partnera biznesowego. Wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz narzędzi do rozwoju i ekspansji polskich firm to jeden z najbardziej satysfakcjonujących obszarów naszej pracy. Zaufanie, jakim obdarzył nas klient oraz możliwość budowania strategii komunikacji jego produktów i usług to dla nas wyróżnienie - komentuje Anna Podskarbi, Dyrektor Zarządzająca OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, światowej sławy trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Firma współpracuje z Joanną Jędrzejczyk, jedną z najbardziej utytułowanych zawodniczek na świecie czy Jiřím Procházką, czeskim zawodnikiem mieszanych sztuk walki i aktualnym mistrzem UFC wagi półciężkiej.

Źródło: Grupa XTB

www.xtb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764