logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB

  PR 29.09.2022, przeczytano 1030 razy
ilustracjastrzałka

XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/conor-mcgregor-promuje-rozwiazania-inwestycyjne-xtb,397402,artykul.html

W nowych spotach reklamowych XTB podkreśla, że inwestowanie w różnego rodzaju aktywa jest dziś dostępne dla wszystkich, którzy są gotowi je rozpocząć. Firma podkreśla też, że udostępnia swoim klientom narzędzia ułatwiające wejście w świat inwestycji: intuicyjną platformę inwestycyjną online, codzienne analizy rynku oraz liczne materiały edukacyjne.

XTB promuje szeroką gamę oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. Conor McGregor, który został niedawno ogłoszony ambasadorem marki, wyjaśnia w spotach reklamowych, że dzięki rozwiązaniom oferowanym przez XTB inwestowanie jest dostępne nie tylko dla doświadczonych graczy rynkowych. Wielokrotnie nagradzana platforma xStation umożliwia użytkownikom inwestowanie w różnego rodzaju aktywa i została zaprojektowana z myślą o potrzebach zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych inwestorów.

- Rynek inwestycyjny na przestrzeni ostatnich lat nieustannie się zmieniał, a transformacja ta znacznie przyspieszyła w ostatnim czasie. Zmienność na rynkach czy obawy o rosnącą inflację skłaniają ludzi do poszukiwania alternatyw inwestycyjnych. Coraz szersze możliwości zdobywania wiedzy w internecie oraz wzrost popularności narzędzi cyfrowych w czasie pandemii, doprowadziły do częstszego korzystania z platform internetowych i aplikacji mobilnych, również jeśli chodzi o inwestowanie. Dlatego kładziemy nacisk na wygodę korzystania z naszej platformy, dostępnej również na urządzeniach mobilnych do zarządzania inwestycjami w dowolnym miejscu i czasie - mówi Oliwia Szymczak, Global Marketing Director w XTB.

Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Dublinie. Umieszczając akcję filmu reklamowego w salonie fryzjerskim - miejscu, w którym spotykają się ludzie z różnych środowisk i klas społecznych - firma chce podkreślić, że inwestowanie nie jest domeną wyłącznie profesjonalnych traderów. Dzięki przyjaznym narzędziom i materiałom edukacyjnym połączonym z kursami inwestowania oferowanymi przez XTB każdy może zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne, by rozpocząć inwestowanie.

- Nowy ambasador XTB, Conor McGregor jest nie tylko doskonałym sportowcem, ale okazał się również bardzo sprawnym aktorem na planie. Świetnie pamiętał teksty, nie mylił się na planie, niektóre ujęcia wybieraliśmy już po pierwszym dublu. Jest naszym odkryciem aktorskim i nie zdziwimy się, jeśli się okaże, że rozpoczęliśmy wielką karierę filmową Conora -  komentuje Marcin Mroczek, Dyrektor Kreatywny Freundschaft, agencji odpowiedzialnej za kreację i realizację kampanii.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakupem mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe emitowane będą od początku października w stacjach ogólnopolskich: TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online. Badanie skuteczności prowadzonych działań zrealizuje dla XTB należąca do Grupy OMD agencja Annalect.

- Bardzo cieszymy się z tego, że firma XTB wybrała naszą agencję na swojego partnera biznesowego. Wykorzystywanie naszego doświadczenia oraz narzędzi do rozwoju i ekspansji polskich firm to jeden z najbardziej satysfakcjonujących obszarów naszej pracy. Zaufanie, jakim obdarzył nas klient oraz możliwość budowania strategii komunikacji jego produktów i usług to dla nas wyróżnienie - komentuje Anna Podskarbi, Dyrektor Zarządzająca OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, światowej sławy trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Firma współpracuje z Joanną Jędrzejczyk, jedną z najbardziej utytułowanych zawodniczek na świecie czy Jiřím Procházką, czeskim zawodnikiem mieszanych sztuk walki i aktualnym mistrzem UFC wagi półciężkiej.

Źródło: Grupa XTB

www.xtb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764