logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more - powiększenie zespołu agencji i awans

  PR 13.01.2020, przeczytano 531 razy
ilustracja

Do grona pracowników Consulting’n more dołączyły dwie osoby – Kinga Karelus, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Strategy Manager oraz Angelika Waszkiewicz – pełniąca funkcję Senior Account Executive. Dodatkowo, Natalia Waszczuk, związana z agencją od 2016 roku, awansowała na stanowisko Senior Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more---powiekszenie-zespolu-agencji-i-awans,385293,artykul.html

Kinga Karelus (PR Strategy Manager) jest w branży PR od 2009 roku. Doświadczenie zdobywała realizując i koordynując projekty z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, a także 360 stopni oraz eventy – w kraju i zagranicą. Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lenovo, PZ Cussons, Grupa Atlas, Grupa Geberit, Bausch Health czy Accor. Poprzednio była związana z 38 Content Communication. W Consulting’n more zajmie się działaniami nowo biznesowymi, a także komunikacją agencji.

Angelika Waszkiewicz (Senior Account Executive) w trakcie dotychczasowej, 6-letniej pracy w branży komunikacyjnej, realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: Grupa Pracuj, Novo Nordisk, GSK (kampania nagrodzona Effie 2019), Affidea Polska, Purella Superfoods czy FOX. Współpracowała również ze środowiskiem startupowym – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i Business Link. W Consulting’n more odpowiada za obsługę firm Medisept i Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Natalia Waszczuk (Senior Account Executive) doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale marketingu i PR Kliniki La Perla oraz w agencji Garden of Words. W Consulting'n more miała dotychczas okazję pracować przy projektach z zakresu media relations, influencer marketingu oraz komunikacji produktowej, dla takich klientów jak m.in.: Meble Wójcik, Casillero del Diablo, Viasat World, Kukuła Healthy Food czy Label 5. Aktualnie prowadzi działania dla marek Winiarnia Zamojska i Cydr Lubelski z portfolio AMBRA BRANDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: miejskie akcenty na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość, czyli...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
Grupa Polsat promuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej przez doradców z...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764