logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more - powiększenie zespołu agencji i awans

  PR 13.01.2020, przeczytano 710 razy
ilustracja

Do grona pracowników Consulting’n more dołączyły dwie osoby – Kinga Karelus, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Strategy Manager oraz Angelika Waszkiewicz – pełniąca funkcję Senior Account Executive. Dodatkowo, Natalia Waszczuk, związana z agencją od 2016 roku, awansowała na stanowisko Senior Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more---powiekszenie-zespolu-agencji-i-awans,385293,artykul.html

Kinga Karelus (PR Strategy Manager) jest w branży PR od 2009 roku. Doświadczenie zdobywała realizując i koordynując projekty z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, a także 360 stopni oraz eventy – w kraju i zagranicą. Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lenovo, PZ Cussons, Grupa Atlas, Grupa Geberit, Bausch Health czy Accor. Poprzednio była związana z 38 Content Communication. W Consulting’n more zajmie się działaniami nowo biznesowymi, a także komunikacją agencji.

Angelika Waszkiewicz (Senior Account Executive) w trakcie dotychczasowej, 6-letniej pracy w branży komunikacyjnej, realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: Grupa Pracuj, Novo Nordisk, GSK (kampania nagrodzona Effie 2019), Affidea Polska, Purella Superfoods czy FOX. Współpracowała również ze środowiskiem startupowym – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i Business Link. W Consulting’n more odpowiada za obsługę firm Medisept i Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Natalia Waszczuk (Senior Account Executive) doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale marketingu i PR Kliniki La Perla oraz w agencji Garden of Words. W Consulting'n more miała dotychczas okazję pracować przy projektach z zakresu media relations, influencer marketingu oraz komunikacji produktowej, dla takich klientów jak m.in.: Meble Wójcik, Casillero del Diablo, Viasat World, Kukuła Healthy Food czy Label 5. Aktualnie prowadzi działania dla marek Winiarnia Zamojska i Cydr Lubelski z portfolio AMBRA BRANDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oświadczenie organizatora targów Remadays Warsaw 2021
Szanowni Wystawcy i Zwiedzający targów RemaDays Warsaw,
Agencja mediowa Value Media, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na obsługę mediową marki Amica. Value Media będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów online i TV dla marki Amica. Zespołem dedykowanym do obsługi klienta kieruje Michał Kwit, Communications Director & Clients Operations.
3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, mikołajkowy odcinek popularnego programu Milionerzy, przygotowany we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Jego gośćmi będą prezenterzy znani z porannego pasma stacji Dzień Dobry TVN - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Sponsorowana przez Milkę wygrana w...
#Niezachowujdystansu – świąteczna kampania Powiślańskiej Fundacji Społecznej
Grudzień zwykle był czasem radosnych przygotowań do Świąt. W tym roku wszystko jest inne. Powiślańska Fundacja Społeczna zbiera środki dla potrzebujących, których łatwo nie zauważyć w czasie izolacji społecznej. Właśnie wystartowała kampania #NieZachowujDystansu do dzieciaków z ubogich rodzin przygotowana pro bono przez agencję Plej.
Kampania reklamowa autorstwa Communication Unlimited promuje docenione w prestiżowym konkursie European Property Awards gdańskie osiedle Botanica.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764