logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more - powiększenie zespołu agencji i awans

  PR 13.01.2020, przeczytano 268 razy
ilustracja

Do grona pracowników Consulting’n more dołączyły dwie osoby – Kinga Karelus, która objęła nowo utworzone stanowisko PR Strategy Manager oraz Angelika Waszkiewicz – pełniąca funkcję Senior Account Executive. Dodatkowo, Natalia Waszczuk, związana z agencją od 2016 roku, awansowała na stanowisko Senior Account Executive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more---powiekszenie-zespolu-agencji-i-awans,385293,artykul.html

Kinga Karelus (PR Strategy Manager) jest w branży PR od 2009 roku. Doświadczenie zdobywała realizując i koordynując projekty z zakresu komunikacji produktowej i korporacyjnej, a także 360 stopni oraz eventy – w kraju i zagranicą. Pracowała dla takich klientów jak m.in. Lenovo, PZ Cussons, Grupa Atlas, Grupa Geberit, Bausch Health czy Accor. Poprzednio była związana z 38 Content Communication. W Consulting’n more zajmie się działaniami nowo biznesowymi, a także komunikacją agencji.

Angelika Waszkiewicz (Senior Account Executive) w trakcie dotychczasowej, 6-letniej pracy w branży komunikacyjnej, realizowała projekty dla takich klientów jak m.in.: Grupa Pracuj, Novo Nordisk, GSK (kampania nagrodzona Effie 2019), Affidea Polska, Purella Superfoods czy FOX. Współpracowała również ze środowiskiem startupowym – Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości i Business Link. W Consulting’n more odpowiada za obsługę firm Medisept i Meble Wójcik.

ilustracjastrzałka

Natalia Waszczuk (Senior Account Executive) doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale marketingu i PR Kliniki La Perla oraz w agencji Garden of Words. W Consulting'n more miała dotychczas okazję pracować przy projektach z zakresu media relations, influencer marketingu oraz komunikacji produktowej, dla takich klientów jak m.in.: Meble Wójcik, Casillero del Diablo, Viasat World, Kukuła Healthy Food czy Label 5. Aktualnie prowadzi działania dla marek Winiarnia Zamojska i Cydr Lubelski z portfolio AMBRA BRANDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764