logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more dla IDx-DR

  PR 07.02.2020, przeczytano 333 razy

Consulting’n more odpowiada za działania media relations związane z realizowanym w Polsce programem, pozwalającym na wczesną diagnostykę retinopatii cukrzycowej. Dzięki technologii IDx-DR, wykorzystującej algorytm sztucznej inteligencji, wykrycie zmian dna oka jest możliwe na długo przed pojawieniem się pierwszych objawów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more-dla-idx-dr,385589,artykul.html

Consulting’n more realizuje projekt we współpracy z amerykańską agencją Hanser & Associates. Partnerstwo zostało nawiązane w ramach członkostwa w IPREX – międzynarodowej sieci niezależnych firm PR.

Współfinansowany ze środków unijnych „Program profilaktyki retinopatii cukrzycowej w województwie wielkopolskim” został oficjalnie zainaugurowany 1 października 2019 roku. Wykorzystywane do diagnozowania nieprawidłowości oprogramowanie IDx-DR analizuje zdjęcia dna oka za pomocą sztucznej inteligencji i w ciągu dwóch minut informuje o zmianach chorobowych lub ich braku. To największe tego typu przedsięwzięcie w Europie, w ramach którego bezpłatnie przebadanych zostanie 40 000 pacjentów z cukrzycą.

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764