logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting’n more gospodarzem międzynarodowego spotkania agencji PR

  PR 26.09.2019, przeczytano 598 razy

W dniach 3-5 października w Warszawie odbędzie się spotkanie przedstawicieli agencji PR zrzeszonych w międzynarodowej sieci IPREX - EMEA Fall Meeting 2019. Reprezentanci firm członkowskich z różnych części świata pojawią się w stolicy na zaproszenie Consulting’n more – jedynej polskiej agencji działającej w strukturach IPREX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting%E2%80%99n-more-gospodarzem-miedzynarodowego-spotkania-agencji-pr,384112,artykul.html

IPREX EMEA Fall Meeting to odbywające się raz w roku spotkanie kadr zarządzających agencji PR z regionu Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Jego główne cele to stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy firmami świadczącymi usługi komunikacyjne na różnych rynkach, a także dyskusja na temat kierunków, w jakich podąża branża - w obliczu zarówno zmieniających się trendów, jak i bieżących wydarzeń społeczno-politycznych.

- Członkostwo w międzynarodowej sieci niezależnych agencji, jaką jest IPREX, a co za tym idzie - udział w takich spotkaniach jak EMEA Fall Meeting, to nie tylko możliwość dzielenia się własnym know-how i czerpania z doświadczeń innych, ale także realne korzyści biznesowe. Agencja zyskuje dzięki temu dostęp do międzynarodowych projektów, a jej Klienci – możliwość prowadzenia działań na różnych rynkach, we współpracy z jednym podmiotem - mówi Jakub Zajdel, CEO Consulting’n more. - Potencjał ekonomiczny Europy Środkowo-Wschodniej wciąż rośnie, podobnie jak zainteresowanie członków IPREX tym regionem. Lokalizacja EMEA Fall Meeting 2019 jest zatem nieprzypadkowa. Bardzo się cieszymy, że tym razem to my, jako Consulting’n more, jesteśmy gospodarzem tego wydarzenia i mamy przyjemność gościć w Warszawie szefów agencji PR z różnych stron świata – dodaje.

Sieć IPREX została założona w 1983 roku w Stanach Zjednoczonych przez firmy PR, które poszukiwały możliwości obsługi Klientów spoza rynku lokalnego. Dzisiaj IPREX jest jedną z największych międzynarodowych organizacji tego typu, a w swoich strukturach posiada: 65 agencji członkowskich z 28 krajów, 120 biur oraz 1800 pracowników na całym świecie.

Spotkania z cyklu IPREX EMEA Fall Meeting odbyły się dotychczas m.in. w Casablance (2018), Berlinie (2017) i Dublinie (2016).

Źródło: Consulting’n more

www.consultingandmore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764