logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting'n more zmienia się w More Communications Agency

  PR 26.05.2020, przeczytano 315 razy

Agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 2008 roku, przeprowadziła proces rebrandingu. Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Efektem tego procesu jest także nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting-n-more-zmienia-sie-w-more-communications-agency,387161,artykul.html

Obecne zmiany są wynikiem konsekwentnie realizowanej przez agencję strategii, zakładającej stały rozwój kompetencji w kierunku komunikacji o charakterze 360 stopni – ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe i współpracę z influencerami. Oferta more communications agency obejmuje planowanie, wdrażanie i koordynację działań w sześciu głównych obszarach, takich jak: Strategie komunikacji, Media, Social Media, Content Marketing & Digital, Influencer Marketing i Event Marketing.

- Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z Klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie. – mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency.

more communications agency, jako jedyna polska agencja, od 2017 roku należy do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR. Sieć tworzy dziś 65 podmiotów, zlokalizowanych w 28 państwach. Z perspektywy biznesowej daje to agencji przewagę w postaci możliwości realizowania działań dla Klientów w skali globalnej, a także stałej wymiany know-how z ponad 1700 ekspertami komunikacji z całego świata.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764