logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Consulting'n more zmienia się w More Communications Agency

  PR 26.05.2020, przeczytano 910 razy

Agencja Consulting’n more, obecna na rynku od 2008 roku, przeprowadziła proces rebrandingu. Pod nową nazwą, more communications agency, firma będzie świadczyć usługi bliskie idei one-stop shop z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. Efektem tego procesu jest także nowa identyfikacja wizualna i strona internetowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/consulting-n-more-zmienia-sie-w-more-communications-agency,387161,artykul.html

Obecne zmiany są wynikiem konsekwentnie realizowanej przez agencję strategii, zakładającej stały rozwój kompetencji w kierunku komunikacji o charakterze 360 stopni – ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe i współpracę z influencerami. Oferta more communications agency obejmuje planowanie, wdrażanie i koordynację działań w sześciu głównych obszarach, takich jak: Strategie komunikacji, Media, Social Media, Content Marketing & Digital, Influencer Marketing i Event Marketing.

- Zależało nam, aby w procesie zmiany tożsamości agencji zaakcentować kompleksowość naszych usług. Obecna oferta jest koncentracją wiedzy i doświadczenia, które zdobywaliśmy przez lata. Podkreśliliśmy jednocześnie to, co nas wyróżnia – nastawienie na partnerstwo i dialog z Klientem, który w obecnej rzeczywistości, bardziej niż kiedykolwiek, ma znaczenie. – mówi Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency.

more communications agency, jako jedyna polska agencja, od 2017 roku należy do IPREX - Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR. Sieć tworzy dziś 65 podmiotów, zlokalizowanych w 28 państwach. Z perspektywy biznesowej daje to agencji przewagę w postaci możliwości realizowania działań dla Klientów w skali globalnej, a także stałej wymiany know-how z ponad 1700 ekspertami komunikacji z całego świata.

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764