Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. To początek nowego rozdziału dla CPS GfK, posiadającej 60-letnie doświadczenie w obszarze badań konsumenckich. Od teraz firma staje się integralną częścią YouGov.
Proces rebrandingu trwa od momentu przejęcia firmy CPS GfK w styczniu 2023 roku. Oprócz przyjęcia elementów wizualnych marki YouGov, obejmuje on także kompleksowy przegląd biznesowy w całej organizacji, aby ujednolicić wiedzę ekspercką, wartości i cele YouGov oraz CPS GfK. Wszystko to ma na celu stworzenie spójnej strategii marki i podejścia do komunikacji, które odzwierciedlają globalne ambicje YouGov.
– CPS GfK to teraz YouGov. Zmiana nazwy marki to dla nas przełomowy moment. Jesteśmy dumni z naszego doświadczenia i wiemy, że zaprocentuje ono w strukturach YouGov. To organizacja, która wierzy w wysokiej jakości dane, połączenie ich z wiedzą badawczą oraz innowacje napędzane technologią – mówi Stefan Heremans, prezes i pełniący obowiązki dyrektora generalnego CPS GfK.
– Z entuzjazmem patrzymy na proces pełnej integracji z YouGov, w którym zmiana nazwy naszej marki stanowi kluczowy etap. W ramach YouGov będziemy kontynuować to, w czym jesteśmy najlepsi – współpracę z obecnymi i przyszłymi klientami oraz wspieranie ich w jak najlepszym zrozumieniu polskiego rynku detalicznego i zachowań konsumentów. Dzięki unikalnym możliwościom YouGov nasze portfolio rozwiązań zostanie znacząco wzbogacone. Razem będziemy działać odważniej, szybciej i jeszcze skuteczniej, odpowiadając na kluczowe wyzwania biznesowe naszych klientów – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK w Polsce.
Rebranding to przełomowy moment zarówno dla CPS GfK, jak i YouGov. Fundamentem nowej odsłony marki są wysokiej jakości dane (pochodzące od prawdziwych nabywców), które pomagają organizacjom lepiej zrozumieć realne potrzeby i decyzje zakupowe konsumentów.
Nowa strategia opiera się na czterech filarach: gwarancji najwyższej jakości danych; rozwijaniu unikatowej społeczności konsumentów, którzy dzielą się swoimi opiniami i decyzjami zakupowymi; oferowaniu wiedzy eksperckiej; oraz wykorzystywaniu innowacyjnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. To wszystko gwarantuje YouGov przewagę konkurencyjną na rynku.
Poprzez połączenie rzeczywistych i aktualnych danych z technologią oraz wiedzą ekspercką, YouGov dostarcza swoim partnerom biznesowym najwyższej jakości informacje i wnioski.
– Teraz, gdy CPS GfK jest częścią YouGov, ważne jest podkreślanie tego, co dajemy klientom: rzeczywistości badawczej. To przełomowy moment dla całego YouGov. Obecnie naszym priorytetem jest skupienie się na naszej misji – dostarczaniu danych od realnych konsumentów w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki panelowi, który dzieli się z nami swoimi opiniami i działaniami. W połączeniu z platformami technologicznymi i wiedzą badawczą dostarczamy klientom klarowne i dokładne dane – mówi Mike Woods, dyrektor ds. marketingu w YouGov.
Rebranding oznacza również aktualizację wszystkich zasobów i kanałów marki CPS GfK. Komunikacja z klientami i partnerami została już przeniesiona do marki YouGov, a własne kanały społecznościowe i strona internetowa CPS GfK zostaną wygaszone do końca listopada 2024 roku.
We wtorek 3 grudnia br. YouGov zaprezentuje dane podczas webinaru Behaviour Change Fall 2024 (business.yougov.com/content/50790-behavior-change-webinar-catch-them-where-you-can-fall-2024), wydarzenia będącego spuścizną CPS GfK, przedstawiającego kluczowe wnioski z najnowszego badania zachowań konsumentów. Będzie to pierwsza publiczna prezentacja wspólnych danych YouGov i CPS GfK pokazująca wnioski rozszerzone o możliwości badań rynkowych YouGov.
Źródło: YouGov