Garden of Words Group konsekwentnie rozwija swoją ofertę, wprowadzając do zakresu działań nowoczesne rozwiązania. Tym razem do zakresu usług agencji w digital marketingu wprowadzono zupełnie nową propozycję, dedykowaną klientom poszukującym kreatywnych i wyróżniających materiałów na kanały SoMe, tworzonych we współpracy z content creatorami. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju grupy i dążeniu do oferowania najbardziej skutecznych rozwiązań. Dzięki nowej usłudze klienci agencji będą mogli liczyć na jeszcze większy zasięg i skuteczność w realizacji swoich kampanii marketingowych.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na autentyczne i angażujące treści, Garden of Words Group zacieśnia współpracę z content creatorami. Dzięki temu klienci agencji będą mogli korzystać z unikalnych i zróżnicowanych form przekazu, które skutecznie docierając do różnorodnych grup odbiorców.
Usługa została stworzona z myślą o obecnych oraz nowych klientach, którzy poszukują ciekawych i angażujących treści. Agencja zapewnia kompleksową realizację w tym zakresie, zaczynając od analizy potrzeb, poprzez strategię, zaplanowanie i produkcję contentu z twórcami treści, aż po dystrybucję i promocję.
Agencja zrzesza już ponad 100 content creatorów z różnych dziedzin, takich jak lifestyle, parenting, foodie, fashion, technology, sport i wiele innych. Ta różnorodność pozwala na precyzyjne dopasowanie twórców do specyficznych potrzeb każdej marki, zapewniając najwyższą jakość i skuteczność realizowanych kampanii.
- Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju naszej grupy. Stale śledzimy trendy i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów także w kontekście nowych usług, których jeszcze nie było na rynku. Współpraca z tak liczną grupą content creatorów umożliwi naszym klientom realizację kampanii marketingowych o wyjątkowej autentyczności i zasięgu. Dzięki różnorodności kategorii, nasi klienci będą mogli precyzyjnie docierać do swoich grup docelowych, co znacząco zwiększy skuteczność ich działań - mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Dlaczego warto postawić na content creatorów?
Współpraca z content creatorami niesie za sobą liczne korzyści dla firm, które pragną zwiększyć swoją obecność i skuteczność w mediach społecznościowych. Przede wszystkim ci twórcy posiadają umiejętność tworzenia autentycznych i angażujących treści, co zwiększa ich wiarygodność w oczach odbiorców i wpływa na ich odbiór. Kreatywność i innowacyjność materiałów tworzonych przez nich dostarcza również markom unikalnych pomysłów na prezentację produktów, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku digital marketingu. Ponadto współpraca z twórcami treści umożliwia szybkie reagowanie na najnowsze trendy, a dzięki długoterminowym relacjom z content creatorami, marki mogą budować trwałe i silne więzi ze swoimi odbiorcami. Warto również zauważyć, że współpraca z tymi twórcami jest znacznie tańsza niż z influencerami. Content creatorzy często oferują bardziej konkurencyjne stawki, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie budżetem i uzyskanie wysokiej jakości materiałów przy niższych kosztach.
– Współpraca z content creatorami otwiera przed markami nowe możliwości komunikacyjne. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz zrzeszeniu tak licznej grupy twórców, jesteśmy w stanie skutecznie wprowadzić naszych klientów w świat współpracy z twórcami treści. To przekłada się na większą autentyczność i zaangażowanie, a w konsekwencji pomaga w budowaniu silnych, trwałych relacji z odbiorcami – mówi Aleksandra Wojnicka, Digital Director w Garden of Words Group, która odpowiada za rozwój i realizację nowej usługi w agencji.
Grupa w szerokim portfolio oferuje usługi w wielu obszarach. Specjalizuje się w budowaniu strategii, dostarczaniu kreatywnych rozwiązań oraz działaniach w mediach cyfrowych i społecznościowych. Oferuje organizację eventów, działania BTL, PR, projekty CSR, komunikację ESG oraz doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Projekty realizowane przez Grupę są corocznie doceniane i wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych. Firma zdobyła wiele wyróżnień, w tym Złote Spinacze, Innovation, Effie Awards, Golden Arrow oraz Mixx Awards.
Źródło: Garden of Words Group