logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content creator vs influencer: nowość Garden of Words Group

  PR 09.07.2024, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Garden of Words Group konsekwentnie rozwija swoją ofertę, wprowadzając do zakresu działań nowoczesne rozwiązania. Tym razem do zakresu usług agencji w digital marketingu wprowadzono zupełnie nową propozycję, dedykowaną klientom poszukującym kreatywnych i wyróżniających materiałów na kanały SoMe, tworzonych we współpracy z content creatorami. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju grupy i dążeniu do oferowania najbardziej skutecznych rozwiązań. Dzięki nowej usłudze klienci agencji będą mogli liczyć na jeszcze większy zasięg i skuteczność w realizacji swoich kampanii marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-creator-vs-influencer%3A-nowosc-garden-of-words-group,404944,artykul.html

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na autentyczne i angażujące treści, Garden of Words Group zacieśnia współpracę z content creatorami. Dzięki temu klienci agencji będą mogli korzystać z unikalnych i zróżnicowanych form przekazu, które skutecznie docierając do różnorodnych grup odbiorców.

Usługa została stworzona z myślą o obecnych oraz nowych klientach, którzy poszukują ciekawych i angażujących treści. Agencja zapewnia kompleksową realizację w tym zakresie, zaczynając od analizy potrzeb, poprzez strategię, zaplanowanie i produkcję contentu z twórcami treści, aż po dystrybucję i promocję.

Agencja zrzesza już ponad 100 content creatorów z różnych dziedzin, takich jak lifestyle, parenting, foodie, fashion, technology, sport i wiele innych. Ta różnorodność pozwala na precyzyjne dopasowanie twórców do specyficznych potrzeb każdej marki, zapewniając najwyższą jakość i skuteczność realizowanych kampanii.

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju naszej grupy. Stale śledzimy trendy i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów także w kontekście nowych usług, których jeszcze nie było na rynku. Współpraca z tak liczną grupą content creatorów umożliwi naszym klientom realizację kampanii marketingowych o wyjątkowej autentyczności i zasięgu. Dzięki różnorodności kategorii, nasi klienci będą mogli precyzyjnie docierać do swoich grup docelowych, co znacząco zwiększy skuteczność ich działań - mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Dlaczego warto postawić na content creatorów?

Współpraca z content creatorami niesie za sobą liczne korzyści dla firm, które pragną zwiększyć swoją obecność i skuteczność w mediach społecznościowych. Przede wszystkim ci twórcy posiadają umiejętność tworzenia autentycznych i angażujących treści, co zwiększa ich wiarygodność w oczach odbiorców i wpływa na ich odbiór. Kreatywność i innowacyjność materiałów tworzonych przez nich dostarcza również markom unikalnych pomysłów na prezentację produktów, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku digital marketingu. Ponadto współpraca z twórcami treści umożliwia szybkie reagowanie na najnowsze trendy, a dzięki długoterminowym relacjom z content creatorami, marki mogą budować trwałe i silne więzi ze swoimi odbiorcami. Warto również zauważyć, że współpraca z tymi twórcami jest znacznie tańsza niż z influencerami. Content creatorzy często oferują bardziej konkurencyjne stawki, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie budżetem i uzyskanie wysokiej jakości materiałów przy niższych kosztach.

– Współpraca z content creatorami otwiera przed markami nowe możliwości komunikacyjne. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz zrzeszeniu tak licznej grupy twórców, jesteśmy w stanie skutecznie wprowadzić naszych klientów w świat współpracy z twórcami treści. To przekłada się na większą autentyczność i zaangażowanie, a w konsekwencji pomaga w budowaniu silnych, trwałych relacji z odbiorcami – mówi Aleksandra Wojnicka, Digital Director w Garden of Words Group, która odpowiada za rozwój i realizację nowej usługi w agencji.

Grupa w szerokim portfolio oferuje usługi w wielu obszarach. Specjalizuje się w budowaniu strategii, dostarczaniu kreatywnych rozwiązań oraz działaniach w mediach cyfrowych i społecznościowych. Oferuje organizację eventów, działania BTL, PR, projekty CSR, komunikację ESG oraz doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Projekty realizowane przez Grupę są corocznie doceniane i wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych. Firma zdobyła wiele wyróżnień, w tym Złote Spinacze, Innovation, Effie Awards, Golden Arrow oraz Mixx Awards.

Źródło: Garden of Words Group

www.gardenofwordsgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764