logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content creator vs influencer: nowość Garden of Words Group

  PR 09.07.2024, przeczytano 252 razy
ilustracjastrzałka

Garden of Words Group konsekwentnie rozwija swoją ofertę, wprowadzając do zakresu działań nowoczesne rozwiązania. Tym razem do zakresu usług agencji w digital marketingu wprowadzono zupełnie nową propozycję, dedykowaną klientom poszukującym kreatywnych i wyróżniających materiałów na kanały SoMe, tworzonych we współpracy z content creatorami. To kolejny krok w dynamicznym rozwoju grupy i dążeniu do oferowania najbardziej skutecznych rozwiązań. Dzięki nowej usłudze klienci agencji będą mogli liczyć na jeszcze większy zasięg i skuteczność w realizacji swoich kampanii marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-creator-vs-influencer%3A-nowosc-garden-of-words-group,404944,artykul.html

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na autentyczne i angażujące treści, Garden of Words Group zacieśnia współpracę z content creatorami. Dzięki temu klienci agencji będą mogli korzystać z unikalnych i zróżnicowanych form przekazu, które skutecznie docierając do różnorodnych grup odbiorców.

Usługa została stworzona z myślą o obecnych oraz nowych klientach, którzy poszukują ciekawych i angażujących treści. Agencja zapewnia kompleksową realizację w tym zakresie, zaczynając od analizy potrzeb, poprzez strategię, zaplanowanie i produkcję contentu z twórcami treści, aż po dystrybucję i promocję.

Agencja zrzesza już ponad 100 content creatorów z różnych dziedzin, takich jak lifestyle, parenting, foodie, fashion, technology, sport i wiele innych. Ta różnorodność pozwala na precyzyjne dopasowanie twórców do specyficznych potrzeb każdej marki, zapewniając najwyższą jakość i skuteczność realizowanych kampanii.

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju naszej grupy. Stale śledzimy trendy i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów także w kontekście nowych usług, których jeszcze nie było na rynku. Współpraca z tak liczną grupą content creatorów umożliwi naszym klientom realizację kampanii marketingowych o wyjątkowej autentyczności i zasięgu. Dzięki różnorodności kategorii, nasi klienci będą mogli precyzyjnie docierać do swoich grup docelowych, co znacząco zwiększy skuteczność ich działań - mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Dlaczego warto postawić na content creatorów?

Współpraca z content creatorami niesie za sobą liczne korzyści dla firm, które pragną zwiększyć swoją obecność i skuteczność w mediach społecznościowych. Przede wszystkim ci twórcy posiadają umiejętność tworzenia autentycznych i angażujących treści, co zwiększa ich wiarygodność w oczach odbiorców i wpływa na ich odbiór. Kreatywność i innowacyjność materiałów tworzonych przez nich dostarcza również markom unikalnych pomysłów na prezentację produktów, co jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku digital marketingu. Ponadto współpraca z twórcami treści umożliwia szybkie reagowanie na najnowsze trendy, a dzięki długoterminowym relacjom z content creatorami, marki mogą budować trwałe i silne więzi ze swoimi odbiorcami. Warto również zauważyć, że współpraca z tymi twórcami jest znacznie tańsza niż z influencerami. Content creatorzy często oferują bardziej konkurencyjne stawki, co pozwala na efektywniejsze zarządzanie budżetem i uzyskanie wysokiej jakości materiałów przy niższych kosztach.

– Współpraca z content creatorami otwiera przed markami nowe możliwości komunikacyjne. Dzięki naszemu doświadczeniu oraz zrzeszeniu tak licznej grupy twórców, jesteśmy w stanie skutecznie wprowadzić naszych klientów w świat współpracy z twórcami treści. To przekłada się na większą autentyczność i zaangażowanie, a w konsekwencji pomaga w budowaniu silnych, trwałych relacji z odbiorcami – mówi Aleksandra Wojnicka, Digital Director w Garden of Words Group, która odpowiada za rozwój i realizację nowej usługi w agencji.

Grupa w szerokim portfolio oferuje usługi w wielu obszarach. Specjalizuje się w budowaniu strategii, dostarczaniu kreatywnych rozwiązań oraz działaniach w mediach cyfrowych i społecznościowych. Oferuje organizację eventów, działania BTL, PR, projekty CSR, komunikację ESG oraz doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Projekty realizowane przez Grupę są corocznie doceniane i wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych. Firma zdobyła wiele wyróżnień, w tym Złote Spinacze, Innovation, Effie Awards, Golden Arrow oraz Mixx Awards.

Źródło: Garden of Words Group

www.gardenofwordsgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764