logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content Marketing jako przykład skutecznego biznesu

  PR 14.04.2016, przeczytano 1049 razy
ilustracjastrzałka

Publikacja składa się z wywiadów z dwudziestoma inspirującymi mężczyznami, którzy odnieśli sukces w wielu dziedzinach, m.in. mediach, biznesie i sztuce. Wśród zaproszonych do podzielenia się swoimi doświadczeniami mężczyzn, znaleźli się m.in. Andrzej Wajda, Jerzy Stuhr, Marcin Meller, Marcin Prokop, Michał Serwiński, Piotr Boczkowski, Jacek Bilczyński, Krzysztof Hołowczyc czy Tomasz Grela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-marketing-jako-przyklad-skutecznego-biznesu,28167,artykul.html

Jednym z dwudziestu wymienionych w książce mężczyzn jest Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse. „To człowiek, który od lat ma doświadczenie w branży marketingu i z powodzeniem zarządza agencją content marketingową, której działania mają na celu przede wszystkim zaangażować użytkownika unikalną i wartościową treścią” – podkreśla Aneta Zadroga, współwłaścicielka Grupy Medialnej Lifestyle, która jest wydawcą książki.

Publikacja „Skuteczny biznes, czyli… gra o sukces” oraz obecność content marketingu wśród ważnych trendów biznesowych i mediowych nie pozostawia wątpliwości, że to narzędzie – również w Polsce – jest zauważalną i bardzo istotną gałęzią komunikacji marketingowej.

To na tyle ważna gałąź biznesu, że w książce skupiającej tak różnorodne, a jednocześnie tak mocno kojarzące się z sukcesem formy przedsiębiorczości, znalazło się miejsce również dla niej” – stwierdza Grzegorz Miłkowski, Managing Director w ContentHouse.

Wydawcą książki jest Grupa Medialna Lifestyle. Książkę, wraz z magazynem EksMagazyn, będzie można kupić od połowy kwietnia w księgarniach Empik oraz Bonito. Ponadto, dostępna będzie również wersja elektroniczna w księgarniach internetowych.

Źródło: ContentHouse

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764