logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content Marketing w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer

  PR 19.02.2021, przeczytano 256 razy

Departament Content Marketing w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska powstał z połączenia obszarów dotychczas działających w obrębie tematów content marketingowych, tj. Projektów Strategicznych, Projektów Specjalnych, Patronatów Mediowych, Dedicated Sales oraz Projektów Video. Szefową działu została Magdalena Milewska, która objęła stanowisko dyrektora departamentu Content Marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-marketing-w-biurze-reklamy-ringier-axel-springer,390290,artykul.html

Magdalena Milewska jest związana z Ringier Axel Springer Polska od 11 lat. Dotychczas w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska była dyrektorem projektów wideo. Wraz z powołaniem nowego departamentu Content Marketing Milewska stanęła na czele wszystkich zespołów projektowych tworząc nową strukturę działu.

– Choć kampanie content marketingowe realizujemy w dużej skali od kilku lat, czas pandemii pokazał potrzebę jeszcze lepszego dopasowania oferowanych przez nas rozwiązań i sposobu pracy do potrzeb marketera. W świecie mnogości komunikatów i rozproszenia wygrają bowiem tylko te marki, które przykują uwagę i utrzymają ją na dłużej – mówi Magdalena Milewska, dyrektor departamentu Content Marketing – Content marketing to już nie tylko działania wizerunkowe. Stąd nasza wiara w mierzalny content marketing, realizowany za pomocą różnych narzędzi na kolejnych etapach ścieżki zakupowej, a także wykorzystanie badania Brand Metrics określającego wpływ kampanii na markę klienta – dodaje.

Magdalena Milewska odpowiada m.in. za strategię departamentu, rozwój oferty content marketing oraz partnerstwa strategiczne. Magdalena Milewska raportuje do Beaty Golubińskiej, Dyrektor Zarządzającej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764