logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Content marketing w formie wideo lepiej trafia do odbiorców

  PR 05.01.2017, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Rok 2016 niewątpliwie stał pod znakiem rozwoju wideo. Jednym z najbardziej widocznych trendów był znaczący przyrost dziennikarskich treści filmowych na internetowych portalach informacyjnych. Innym – dynamiczny wzrost znaczenia wideo na żądanie. Czego możemy spodziewać się w przyszłości?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-marketing-w-formie-wideo-lepiej-trafia-do-odbiorcow,31021,artykul.html

Przede wszystkim pojawią się nowe formaty wideo. Dzisiaj trudno powiedzieć, czy to internet zdominuje materiały telewizyjne i informacje w nim będą przekazywane w inny sposób, czytelniejszy dla internautów, czy też formaty telewizyjne zaczną dominować w internecie – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Paweł Nowacki, business development director z Delvein.pl.

Co ważne, nadawcy treści będą musieli działać dwutorowo. Konieczne będzie zaspokajanie potrzeb zarówno millenialsów, otwartych mocno między innymi na media społecznościowe, jak i starszych odbiorców, którzy coraz częściej odkrywają dla siebie internet i udostępniane w nim treści filmowe.

Warto zauważyć, że z roku na rok wzrasta liczba osób oglądających wideo na urządzeniach mobilnych. Według raportu Ericsson TV and Media 2016 obecnie odtwarzamy na nich treści filmowe średnio przez ponad 200 godzin rocznie więcej niż w roku 2012, w ciągu tygodnia na oglądanie wideo przeznaczamy zaś przeciętnie 25 godzin.

Jak stwierdza Justyna Wasinkiewicz, kierownik projektu wideo netPR.pl: Treści wideo tworzone z myślą o odtwarzaniu na urządzeniach mobilnych przede wszystkim powinny być opatrzone napisami. Należy zwrócić uwagę, że treści te najczęściej odbieramy, przebywając w miejscach publicznych, np. stojąc w kolejce na poczcie albo będąc w komunikacji miejskiej. Nie możemy wtedy słuchać dźwięku. Dlatego napisy w tym momencie są kluczowe. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrozumieć cały przekaz.

Źródło: infoWire.pl

www.infowire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Targi drupa 2024 to ważny moment w tegorocznym kalendarzu wydarzeń w branży poligraficznej. Liczne premiery produktowe i pokazy innowacyjnych technologii, będą stanowić dobrą okazję by przyjrzeć się aktualnym wyzwaniom na rynku usług drukarskich.
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie rację, ale nie do końca. Jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest bowiem potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy – twierdzą analitycy firmy doradczej IDC.
Era technologii mobilnych: komentarz do raportu Digital Poland 2024
Opublikowany całkiem niedawno raport “Digital Poland 2024” dostarcza ciekawych spostrzeżeń na temat wpływu cyfrowych rozwiązań na codzienne życie Polaków. Dokument przekrojowo omawia, jak głęboko technologia mobilna zaszczepiła się w naszej rzeczywistości, a rosnąca popularność mediów społecznościowych i zmiany w zwyczajach zakupowych online tylko...
Dezinformacja z użyciem AI - wpływ na wyniki wyborów
W Europie i na świecie rusza maraton wyborczy. Za nami pierwsze tury wyborów regionalnych w Hiszpanii i Włoszech. Przed nami głosowanie w wyborach samorządowych w Polsce, do europarlamentu czy wybory prezydenckie w USA. Czy wynik wyborów może być zagrożony w wyniku ataków cyberprzestępców? Co może wpływać na nasze głosowanie- zastanawia się Shamla Naidoo, adiunkt prawa na...
Armatis: telemarketing działa, ale wymaga nowego podejścia
W tym roku minie 5 lat od kiedy obwiązują przepisy nakazujące przedsiębiorcom posiadanie wyraźnej i wcześniejszej zgody konsumenta na kontakt telefoniczny w celach marketingowych. Ich wprowadzenie było dobrym krokiem w celu ochrony konsumentów przed niechcianymi telefonami, ale czy z perspektywy czasu był to ruch wystarczający? Przykłady innych krajów UE pokazują, że można w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764