logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ContentGPT - nowe narzędzie RTB House

  PR 04.12.2023, przeczytano 449 razy
ilustracja

Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/contentgpt---nowe-narzedzie-rtb-house,402324,artykul.html

Skok technologiczny w digital marketingu

Szersze wykorzystanie danych własnych (first-party data) wydawców ma być głównym elementem umożliwiającym marketerom prowadzenie kampanii w otwartym Internecie równie skutecznie, co przed zmierzchem epoki plików cookie. Kluczową rolę odgrywa tu dokładne poznanie zainteresowań i intencji internautów. Już samo pojawienie się algorytmów Deep Learning, takich jak GPT czy LLM, zrewolucjonizowało działanie wielu aplikacji cyfrowych, w tym chatbotów, pozwalając na bardziej zaawansowaną interpretację tekstu. Teraz RTB House ogłasza wprowadzenie rozwiązania w obszarze digital marketingu, oferującego analizę treści na poziomie przewyższającym obecnie dostępne mechanizmy targetowania kontekstowego i klasyfikacji odbiorców.

Wyzwanie skali

O ile nie ulega wątpliwości, że zastosowanie modeli GPT/LLM może znacznie podnieść jakość analizy treści, prawdziwe wyzwanie tkwi w opanowaniu samej skali danych. Otwarty Internet to rozległa sieć, w której znajdują się miliardy artykułów. Wydajne przetworzenie tego ogromu treści z użyciem modeli LLM wymaga olbrzymiej mocy obliczeniowej. Tu właśnie wkraczają kompetencje RTB House. Firma po raz kolejny udowadnia, że potrafi znaleźć dla najnowocześniejszych rozwiązań praktyczne zastosowania w marketingu. ContentGPT już wkrótce pojawi się w ofercie RTB House i umożliwi jeszcze skuteczniejszą optymalizację wyników klientów w ramach prowadzonych działań performance. Narzędzie to zasili również portfolio produktów innych, należących do Grupy RTB House firm. Platforma DSP Adlook Smart zwiększy precyzję targetowania treści, a PrimeAudience zapewni jeszcze wyższą jakość segmentacji odbiorców.

Wizja przyszłości

Dzięki integracji modeli GPT/LLM z naszym systemem, mnożą się korzyści, jakie możemy zaoferować klientom, zwłaszcza w perspektywie wycofywania plików cookie. Nasze innowacyjne metody analizy danych własnych wydawców pomogą złagodzić następstwa zmniejszonej dostępności danych wymienianych między domenami. Wprowadzamy na rynek najlepsze w tej klasie rozwiązanie, wyznaczające nowe standardy w swojej dziedzinie – stwierdza Robert Dyczkowski, CEO RTB House.

Chcemy zostać liderami marketingu w otwartym Internecie, a ContentGPT jest nam niezbędny do realizacji tego celu. Bardzo dokładna analiza treści w otwartej sieci to podstawa w reklamach programmatic, dlatego jesteśmy dumni, że jako jedni z pierwszych możemy pomóc markom wykorzystać te dane – dodaje Michael Lamb, CCO RTB House.

Źródło: RTB House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764