logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Contenthouse kontynuuje współpracę z Hand-Prod

  PR 24.04.2018, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Zdrowy Diabetyk to kolejny projekt content marketingowy, który firma HAND-PROD powierzyła obsłudze agencji ContentHouse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/contenthouse-kontynuuje-wspolprace-z-hand-prod,36287,artykul.html

Dotychczasowa, udana współpraca pomiędzy HAND-PROD i ContentHouse przy budowie portalu Źródło Słońca (marka SunVi D3), będącego kompendium wiedzy o suplementacji witaminą D, zaowocowało następnym projektem – serwisem Zdrowy Diabetyk. To portal skierowany do osób, które na co dzień mają do czynienia z cukrzycą, gdzie specjalistyczne informacje znajdą zarówno chorzy, ich rodziny, jak i lekarze oraz pielęgniarki na co dzień pracujący z osobami dotkniętymi cukrzycą. Znajdują się tu informacje dotyczące choroby, ale także nowinki technologiczne dotyczące glukometrów i porady, które pozwolą chorym prowadzić aktywny i bezpieczny tryb życia.

– Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, ceniącą sobie innowacje. W związku z tym poszukiwaliśmy agencji, która będzie działać tak jak my z pasją, niestandardowo, wychodzić poza ramy. I stąd nawiązanie współpracy właśnie z ContentHouse – profesjonalne działanie z najlepszymi. Źródło Słońca pokazało nam, że stworzyliśmy wspólnie małe kompendium wiedzy o witaminie D3. Postanowiliśmy nie poprzestawać na tym i rozszerzyć aktywność o naszą docelową działalność, czyli Diabetologię. Celem Zdrowego Diabetyka jest przede wszystkim pacjent oraz dbanie o jego zdrowy tryb życia. Jednakże trafiamy również do rodzin, czy bliskich osób, które chorują na cukrzycę – zwiększając ich świadomość, wiedzę na temat tej choroby. Pragniemy pokazać wszystkim, że z cukrzycą da się normalnie żyć, spełniać swoje marzenia i kontynuować własne pasje. Na portalu można również dowiedzieć się wiele o systemach do pomiaru glikemii, jakby nie było im bardziej nowoczesne urządzenie, tym znacznie lepszy komfort samokontroli cukrzycy – mówi Aneta Wojtowicz Kierownik ds. Sprzedaży w firmie HAND-PROD.

W ramach projektu specjaliści ContentHouse odpowiadają za strategię komunikacyjną, stworzenie polityki i struktury redakcyjnej portalu na temat cukrzycy, prowadzenie serwisu oraz kontakt z ekspertami medycznymi współtworzącymi treści. Agencja odpowiedzialna jest również za pozyskanie jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.

Firma HAND-PROD funkcjonuje na polskim rynku od 1986 roku jako jedna z pierwszych w kraju firm medycznych. Przez lata HAND-PROD był wyłącznym przedstawicielem i dystrybutorem produktów firmy Boehringer Mannheim GmbH – jednego z największych na świecie producentów leków i odczynników diagnostycznych. W 2006 roku firma rozpoczyna tworzenie sieci nowoczesnych stacji dializ, a diabetologia staje się kluczowym obszarem działalności HAND-PROD.

Źródło: ContentHouse

www.contenthouse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764