logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Contentstream: 88 proc. polskiego internetu plus content marketing

  PR 27.08.2015, przeczytano 1806 razy

ContentStream, należąca do Netsprinta pierwsza polska sieć content marketingowa, dociera już do 22 milionów polskich internautów (88% zasięgu polskiego internetu wg Gemius Megapanel, maj 2015). W ofercie sieci pojawia się nową usługa - ContentStream Native, która pozwala na tworzenie angażującego contentu i jego publikację na czołowych serwisach polskiego internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/contentstream%3A-88-proc.-polskiego-internetu-plus-content-marketing,25794,artykul.html

Zgodnie z raportem Adkontekst “Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”, content marketing znajduje się wśród najwyższych priorytetów marketerów. Ponad 60% z nich deklaruje korzystanie z tej formy komunikacji z grupą docelową w 2015 roku, a jednocześnie ponad połowa chce zwiększyć budżety content marketingowe. W odpowiedzi na trendy rynkowe sieć ContentStream poszerza zakres usług i oferuje kompleksowe wsparcie marketerów w działaniach content marketingowych poprzez produkcję oraz efektywną i szeroką dystrybucję treści. 

ContentStream zrzesza obecnie kilka tysięcy contentowych serwisów partnerskich. Do wydawców, na których stronach emitowane są boksy rekomendacji “Czytaj także” oraz linki sponsorowane należą m.in. Grupa WP, Grupa Agora, Polska Press Grupa, Grupa Gremi (rp.pl), Grupa Infor (dziennik.pl), Grupa Bonnier (Puls Biznesu). 

Sieć content marketingu pomaga marketerom szeroko wypromować ich content, pozwalając dotrzeć z nim wprost do grupy docelowej - osób zainteresowanych tematyką związaną z konkretnym brandem, bądź poszukujących rozwiązania konkretnego. Dotarcie do tak precyzyjnie zdefiniowanej grupy możliwe jest dzięki kilkunastu opcjom targetowania kampanii, w szczególności w oparciu o kontekst, kategorię tematyczną, urządzenia, zainteresowania, profile zawodowe, demografię oraz intencje zakupowe czy retargeting. 

Obok dystrybucji contentu, sieć zaoferowała dwie nowe usługi w ramach ContentStream Native: tworzenie treści (m.in: artykuły, poradniki, advertoriale, infografiki, quizy, wideo) oraz ich publikowanie na serwisach zewnętrznych z kategorii Premium (o największym zasięgu). Artykuły mogą być publikowane na 400 największych serwisach polskiego internetu (jako content natywny), aby internauci mogli go odkryć na niezależnych stronach www, podczas codziennej konsumpcji ulubionych newsów. Za projekty realizowane w nowopowstałej komórce ContentStream Native odpowiada Aldona Wijasińska.

“Usługa ContentStream Native skierowana jest w szczególności do klientów, którzy chcieliby skutecznie opowiadać historię swojej firmy i marki za pomocą wartościowego contentu. W ramach ContentStream Native nie tylko tworzymy strategię content marketingową, ale także odpowiadamy za jej realizację: tworzymy treści i dobieramy efektywne narzędzia jej promocji. W efekcie nasi klienci w krótkim czasie stają się właścicielami wartościowego i dobrze rozpropagowanego w sieci contentu - komentuje Łukasz Ciechanek, Business Development Director, ContentStream. 

ContentStream Native jest także wartościowym narzędziem w generowaniu leadów w e-commerce. Artykuły, wzbogacane o moduł do generowania leadów, wspierają internautę w podjęciu decyzji zakupowej oraz rekomendują najlepsze produkty z e-sklepu klienta. Reklamodawcy mogą opublikować takie treści na swoim serwisie WWW, blogu lub osobnej sekcji na e-sklepie, aby przyciągać do sklepu internautów wprost z wyszukiwarek.  

Pełna oferta ContentStream – obejmująca najpierw tworzenie treści użytecznych z perspektywy person (podgrup grupy docelowej) i późniejszej ich dystrybucji skierowanej właśnie do tych podgrup - wspiera marketerów w efektywnej komunikacji z ich potencjalnymi klientami, na każdym etapie procesu zakupowego.

Źródło: Netsprint

netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764