logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Continental Opony Polska na LinkedIn z On Board Think Kong

  PR 13.02.2020, przeczytano 120 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Continental Opony Polska, lokalnym oddziałem globalnego koncernu. Continental to wiodący producent opon i dostawca oryginalnego wyposażenia dla branży motoryzacyjnej. OBTK zajmuje się prowadzeniem komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/continental-opony-polska-na-linkedin-z-on-board-think-kong,385666,artykul.html

On Board Think Kong odpowiada za opracowanie strategii, tworzenie treści, szkolenia i aktywacje marki Continental na LinkedIn w Polsce. Celem realizowanych prac jest wsparcie działań sprzedażowych i wizerunkowych firmy.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych. – Jesteśmy przekonani, że komunikacja na LinkedIn, szczególnie w obszarze B2B może przynosić wymierne efekty. LinkedIn jest środowiskiem wciąż niedocenianym, często niesłusznie pomijanym w planach social mediowych wielu firm. Tymbardziej cieszymy się z możliwości udziału w projekcie i współpracy z Continental Polska w tym obszarze – mówi Norbert Kilen, partner w OBTK.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Trzy nowe komplety strojów Valencii na sezon 2020/21
Firma PUMA ma przyjemność zaprezentować stroje Valencii na sezon 2020/21, które powstały pod hasłem „z odwagi zrodzeni” (Born from Bravery). Inspiracje do stworzenia trzech nowych kompletów, projektanci czerpali od sławnych mieszkańców miasta lub jego najbardziej charakterystycznych elementów, tj. Giełda Jedwabiu, produkcja pomarańczy oraz...
Performante mówi „Yes”
Agencja Performante ruszyła z nową kampanią wizerunkową, której towarzyszy odświeżenie komunikacji firmy.  
Żywiec Zdrój promuje Żywiecczyznę w najnowszej loterii produktowej wody niegazowanej
1 sierpnia ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna Żywiec Zdrój zachęcająca Polaków do odkrywania Żywiecczyzny – regionu, z którego wywodzi się marka. W loterii paragonowej biorą udział produkty z linii Żywiec Zdrój niegazowany, we wszystkich dostępnych formatach. Łącznie zaplanowano  61 nagród pieniężnych o wartości 4000 zł...
Nowa identyfikacja wizualna Grupy American Heart of Poland
Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grupy.
Schulz: Maciej Turkawski awansuje na Group Account Managera
Maciej Turkawski związany z agencją Schulz brand friendly od 2018 roku awansował na stanowisko Group Account Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764