logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Continental poszerzył współpracę z Mediacom

  PR 22.05.2019, przeczytano 109 razy

Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/continental-poszerzyl-wspolprace-z-mediacom,382566,artykul.html

Kampania influencer marketingowa przygotowana przez Mediacom Beyond Advertising zaplanowana jest do końca lipca. Działania z influencerami wpisują się w wiosenno-letnią kampanię Continental, promującą opony tej marki z kategorii Ultra High Performance.

Obecna fala akcji związana jest ze zorganizowanym przez Continental w maju wyjazdem do Londynu, do ośrodka Mercedes-Benz World, gdzie zwycięzcy konkursu konsumenckiego i influencerzy (Kameralnie i Patryk Mikiciuk) mieli okazję testować opony Continental w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Filmy związane z tym wyjazdem (i towarzysząca im komunikacja) publikowane będą przez influencerów do końca maja. Wcześniej influencerzy informowali o tym, że szykują się na taki wyjazd z marką Continental, a w trakcie samego wyjazdu publikowali codzienne InstaStories z relacjami z niego.

Równolegle realizowana jest kampania z youtuberami ReZigiuszem i Jackiem Gadovskym oraz kanałem Wheel with it, której kulminacja planowana na lipiec br. związana będzie z kolejnym wyjazdem z marką Continental - tym razem do Francji, na rajd Black Chili (w dniach 4-7 lipca). W wyjeździe wezmą udział wspomniani influencerzy (ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky) oraz fani marki, którzy zwyciężą w trwającym obecnie konkursie konsumenckim (warunkiem udziału był zakup opon Continental powyżej 17 cali i zarejestrowanie paragonu na specjalnym landing page'u). Influencerzy już teraz prowadzą komunikację związaną z wyjazdem na rajd Black Chili i konkursem, na początku lipca prowadzić będą relacje z samego wyjazdu, a następnie do końca lipca publikować filmy z materiałów nagranych podczas rajdu.

Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku opon Continental w kategorii Ultra High Performance, oraz wzmocnienie sprzedaży opon tej marki z tego segmentu o średnicy powyżej 17 cali: SportContact 6 i PremiumContact 6. Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 25+ lat, właściciele nowych aut, entuzjaści motoryzacji.

MediaCom Beyond Advertising to struktura specjalizująca się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom Warszawa obsługuje markę Continental w zakresie planowania i zakupu mediów od początku br., w wyniku zwycięstwa MediaCom w globalnym przetargu.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764