logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Continental poszerzył współpracę z Mediacom

  PR 22.05.2019, przeczytano 233 razy

Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/continental-poszerzyl-wspolprace-z-mediacom,382566,artykul.html

Kampania influencer marketingowa przygotowana przez Mediacom Beyond Advertising zaplanowana jest do końca lipca. Działania z influencerami wpisują się w wiosenno-letnią kampanię Continental, promującą opony tej marki z kategorii Ultra High Performance.

Obecna fala akcji związana jest ze zorganizowanym przez Continental w maju wyjazdem do Londynu, do ośrodka Mercedes-Benz World, gdzie zwycięzcy konkursu konsumenckiego i influencerzy (Kameralnie i Patryk Mikiciuk) mieli okazję testować opony Continental w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Filmy związane z tym wyjazdem (i towarzysząca im komunikacja) publikowane będą przez influencerów do końca maja. Wcześniej influencerzy informowali o tym, że szykują się na taki wyjazd z marką Continental, a w trakcie samego wyjazdu publikowali codzienne InstaStories z relacjami z niego.

Równolegle realizowana jest kampania z youtuberami ReZigiuszem i Jackiem Gadovskym oraz kanałem Wheel with it, której kulminacja planowana na lipiec br. związana będzie z kolejnym wyjazdem z marką Continental - tym razem do Francji, na rajd Black Chili (w dniach 4-7 lipca). W wyjeździe wezmą udział wspomniani influencerzy (ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky) oraz fani marki, którzy zwyciężą w trwającym obecnie konkursie konsumenckim (warunkiem udziału był zakup opon Continental powyżej 17 cali i zarejestrowanie paragonu na specjalnym landing page'u). Influencerzy już teraz prowadzą komunikację związaną z wyjazdem na rajd Black Chili i konkursem, na początku lipca prowadzić będą relacje z samego wyjazdu, a następnie do końca lipca publikować filmy z materiałów nagranych podczas rajdu.

Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku opon Continental w kategorii Ultra High Performance, oraz wzmocnienie sprzedaży opon tej marki z tego segmentu o średnicy powyżej 17 cali: SportContact 6 i PremiumContact 6. Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 25+ lat, właściciele nowych aut, entuzjaści motoryzacji.

MediaCom Beyond Advertising to struktura specjalizująca się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom Warszawa obsługuje markę Continental w zakresie planowania i zakupu mediów od początku br., w wyniku zwycięstwa MediaCom w globalnym przetargu.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje nowy program T-mobile „To ma sens”
W internecie można znaleźć wszystko – od ciekawych i intrygujących treści, po te budzące wątpliwości, pytania i podających szereg sprzecznych informacji. Od 13 sierpnia internauci zyskają nowe źródło informacji na temat technologii, sportu i rozrywki, podanych w przystępny, atrakcyjny i wiarygodny sposób. W ten czwartek o godz. 16.00 na profilach T-Mobile na...
Badam Się - Bo Chcę Żyć - ruszyła ogólnopolska kampania społeczna
W obliczu narastającej epidemii chorób sercowo-naczyniowych, onkologicznych, czy neurologicznych, mając na sercu zdrowie Polek i Polaków Fundacja Wygrajmy Zdrowie razem z Instytutem Człowieka Świadomego przy współpracy z towarzystwami naukowymi, ekspertami, pacjentami oraz ambasadorami w czwartek 17 września zainaugurowała ogólnopolską kampanię społeczną „Badam Się!...
Bank BNP Paribas wystartował z kampanią do mikroprzedsiębiorców, która promuje specjalną ofertę kredytów z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego i brakiem prowizji za udzielenie kredytu. Propozycja kredytów skierowana jest do przedsiębiorców, a jej celem jest ułatwienie dostępu do finansowania i niwelowanie negatywnych skutków...
Coś słodkiego i coś mlecznego – Wawel z kampanią czekolad
Wawel rusza z jesiennym wsparciem kategorii czekolad. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
Epson przedstawia swoją pierwszą drukarkę wielkoformatową na atrament żywiczny
64-calowy model SureColor SC-R5010 oferuje dokładne, wierne i szybkoschnące wydruki na różnorodnych nośnikach
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764