logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Continental poszerzył współpracę z Mediacom

  PR 22.05.2019, przeczytano 148 razy

Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/continental-poszerzyl-wspolprace-z-mediacom,382566,artykul.html

Kampania influencer marketingowa przygotowana przez Mediacom Beyond Advertising zaplanowana jest do końca lipca. Działania z influencerami wpisują się w wiosenno-letnią kampanię Continental, promującą opony tej marki z kategorii Ultra High Performance.

Obecna fala akcji związana jest ze zorganizowanym przez Continental w maju wyjazdem do Londynu, do ośrodka Mercedes-Benz World, gdzie zwycięzcy konkursu konsumenckiego i influencerzy (Kameralnie i Patryk Mikiciuk) mieli okazję testować opony Continental w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Filmy związane z tym wyjazdem (i towarzysząca im komunikacja) publikowane będą przez influencerów do końca maja. Wcześniej influencerzy informowali o tym, że szykują się na taki wyjazd z marką Continental, a w trakcie samego wyjazdu publikowali codzienne InstaStories z relacjami z niego.

Równolegle realizowana jest kampania z youtuberami ReZigiuszem i Jackiem Gadovskym oraz kanałem Wheel with it, której kulminacja planowana na lipiec br. związana będzie z kolejnym wyjazdem z marką Continental - tym razem do Francji, na rajd Black Chili (w dniach 4-7 lipca). W wyjeździe wezmą udział wspomniani influencerzy (ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky) oraz fani marki, którzy zwyciężą w trwającym obecnie konkursie konsumenckim (warunkiem udziału był zakup opon Continental powyżej 17 cali i zarejestrowanie paragonu na specjalnym landing page'u). Influencerzy już teraz prowadzą komunikację związaną z wyjazdem na rajd Black Chili i konkursem, na początku lipca prowadzić będą relacje z samego wyjazdu, a następnie do końca lipca publikować filmy z materiałów nagranych podczas rajdu.

Celem kampanii jest wzmacnianie wizerunku opon Continental w kategorii Ultra High Performance, oraz wzmocnienie sprzedaży opon tej marki z tego segmentu o średnicy powyżej 17 cali: SportContact 6 i PremiumContact 6. Grupą docelową działań są mężczyźni w wieku 25+ lat, właściciele nowych aut, entuzjaści motoryzacji.

MediaCom Beyond Advertising to struktura specjalizująca się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

MediaCom Warszawa obsługuje markę Continental w zakresie planowania i zakupu mediów od początku br., w wyniku zwycięstwa MediaCom w globalnym przetargu.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764