logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Continuous Ink Jet – atrament w produkcji opakowań

  PR 02.09.2019, przeczytano 193 razy
ilustracjastrzałka

Drukarki atramentowe ink jet zostały zaprojektowane do potrzeb firm produkcyjnych. Zapewniają trwałe znakowanie przemysłowe. Są wydajne, niezawodne i dokładne, a poza tym zapewniają ciągłość pracy, co ma przełożenie na tempo pracy, a tym samym redukcję kosztów produkcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/continuous-ink-jet-%E2%80%93-atrament-w-produkcji-opakowan,383799,artykul.html

Oprócz wydruku etykiet kolejnym etapem jest etykietowanie produktów,  za pomocą  tzw. etykieciarek.

Drukarki ink jet – najlepszy sposób na drukowanie małych znaków

Przemysłowe drukarki bezdotykowe serii 9000 firmy Markem-Imaje zostały przystosowane do nadruku małych znaków. Świetnie sprawdzają się do znakowania produktu jednostkowego lub jego opakowania, gdyż zapewniają dobrą jakość, dzięki wysokiej rozdzielczości oraz wysoką czytelność. Ponadto drukarki inkjet tej marki umożliwiają łatwą integrację w każdym środowisku produkcyjnym i mogą być wykorzystywane do każdej aplikacji.

Na czym polega technologia druku ink jet?

Ink jet dotyczy pracy drukarek atramentowych działających w technologii ciągłej strugi atramentu, czyli CIJ - Continuous Ink Jet.  To druk cyfrowy wykorzystujący tusz atramentowy. Jest to relatywnie szybki i efektywny sposób realizacji nadruków.  Poszczególne modele drukarek mają określone funkcje, choć wszystkie wyróżniają się wysoką jakością i trwałością druku.

Zalety technologii inkjet

Drukarki atramentowe ink-jet  to urządzenia uruchamiane w prosty sposób, a ich obsługa nie wymaga specjalnych umiejętności. Druk inkjet gwarantuje szybkie efekty, a drukarki mogą pracować na przemysłową skalę dostosowując liczbę drukowanych etykiet do potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki innowacyjnej budowie drukarki te nie wymagają nadmiernej uwagi pracownika w trakcie pracy, a jednocześnie zapewniają trwałe i czytelne znakowanie wysokiej jakości. W procesie drukowania używa się trwałego tuszu pigmentowego, dzięki któremu wydrukowane etykiety są odporne na czynniki zewnętrzne. Tusz nie blaknie i nie zmienia nadruku pod wpływem wody. Ponadto wzory na etykietach można łatwo zmieniać co umożliwia również szybką zmianę projektu i wyglądu etykiety. Urządzenia te mają wbudowane bardzo szybkie algorytmy pozwalające na wyjątkowo sprawną pracę, m.in. na znakowanie kontrastowe za pomocą różnych kolorów atramentów. Drukarki ink jet wyposażone w zaawansowane głowice jedno lub dwudyszowe pozwalają na pracę w trudnych warunkach produkcyjnych z uwzględnieniem dużych prędkości linii oraz optymalnej wydajności.

Zastosowanie drukarek inkjet

Drukarki inkjet stosuje się je przede wszystkim do nadrukowania numeru partii oraz daty przydatności produktów. Pozwalają także na drukowanie logotypu bądź innych znaków graficznych czy alfanumerycznych, kodów kreskowych 1D oraz 2D, jak również kodów QR oraz innego typu oznaczeń. Można je wykorzystywać do znakowania serii promocyjnych towarów, aby umożliwić śledzenie przepływu produktów. Ciągłość procesu znakowania umożliwia także szybka wymiana materiałów eksploatacyjnych, które są dobierane w zależności od rodzaju powierzchni znakowania.

Źródło: Markem-Imaje

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność
Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.
Katy Perry a sprawa polska
Dyskusję w mediach wzbudził niedawno* teledysk Katy Perry, w którym wokalistka wykorzystała wizerunek Stadionu Narodowego w Warszawie. Co prawda, na obiekt nałożono fikcyjną nazwę „Bingo's Bail Bond Stadium”, niemniej jednak ujęcie prezentowane na tle panoramy Warszawy nie budzi wątpliwości, że to właśnie stołeczna arena. Czy wokalistka miała prawo...
Jak marki skracają dystans z klientem?
"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.
Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu...
Marketing referencyjny - nowy i tani sposób na zwiększenie sprzedaży
Chip Bell stwierdził kiedyś, że „Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą”. Środki przymusu nie muszą być jednak drastyczne, a twoja firma może wręcz „bezboleśnie” i w tani sposób zwiększyć sprzedaż. Wystarczy wykorzystać jedno nowe narzędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764