logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Converse celebruje historie swoich fanów w nowej globalnej kampanii Made by You

  PR 24.03.2015, przeczytano 1487 razy

W dniu 2 marca br. marka Converse zaprezentowała nową globalną kampanię "MADE BY YOU". W centrum uwagi znaleźli się fani brandu, którzy od ponad 100 lat zapisują swoje historie na kultowych Chuck’ach, tym samym wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przedstawiciele Converse przygotowując kampanię na wiosnę 2015 zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata. Każda wybrana para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna tzw. ‘blank canvas’ w autoportret ich właściciela. 

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/converse-celebruje-historie-swoich-fanow-w-nowej-globalnej-kampanii-made-by-you,24314,artykul.html

"Idea Made by you narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni" mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing.

 

„To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor All Star stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności” – dodaje Ian Stewart.

“Made by you” to wielokanałowa globalna kampania. Obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz akcje w social media i na platformach internetowych. Zebrane portrety Chuck Taylor należą zarówno do znanych na całym świecie ikon jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O'Brien jak i fanów marki. Wszystkie autoportrety prezentowane są na wystawie, która obiegnie cały świat: zaczynając od Nowego Jorku, przez Szanghaj, dotrze aż do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu. Kampania "Made by you" prezentuje także kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. 

W Polsce w ramach kampanii "Made by you portrety Chuck’ów należące do kreatywnych osób z całego świata można oglądać przez cały marzec w przestrzeni miejskiej w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście, gdzie prowadzona jest kampania z wykorzystaniem mixu różnych nośników outdoorowych. Galerie Chucków prezentowane są także w internecie i prasie. 2 marca 2015 roku to również dzień premiery spotu przedstawiającego poszczególne historie właścicieli Chucków. Film reklamowy można zobaczyć w kinach w całej Polsce, na serwisach internetowych oraz na www.converse.pl. Od kwietnia w punktach sprzedaży oraz na lokalnych eventach zostaną zorganizowane pop-owe studia fotograficzne, w których klienci będą mieli możliwość wykonania portretu swoich Chucków. Najciekawsze portrety zostaną zaprezentowane szerszej publiczności w sezonie jesienno-zimowym. Działania potrwają do maja.

 

Spoty:

Made by you King Tuff

Made by you Joanna

Made by you Buff Monster

Źródło: Converse

www.converse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations
16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami.
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Ariston
„Komfort na Twoich warunkach” – wystartowała kampania wizerunkowa Ariston – producenta m.in. kotłów gazowych i pomp ciepła.
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Opus B i Timecode Akcja Animacja
16 września ruszyła 4. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem Animacja dla Planety, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production, Opus B został partnerem kreatywnym wydarzenia.
24 września, z okazji Światowego Dnia Działania odbędzie się konferencja inaugurująca kampanię edukacyjną Dobre Cele, zwiększającą znajomość Celów Zrównoważonego Rozwoju wśród konsumentów. Wydarzenie organizuje CSR Consulting, inicjator Kampanii 17 Celów. O tym, jak skutecznie edukować konsumentów, opowiedzą przedstawiciele firm...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764