logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Converse celebruje historie swoich fanów w nowej globalnej kampanii Made by You

  PR 24.03.2015, przeczytano 1383 razy

W dniu 2 marca br. marka Converse zaprezentowała nową globalną kampanię "MADE BY YOU". W centrum uwagi znaleźli się fani brandu, którzy od ponad 100 lat zapisują swoje historie na kultowych Chuck’ach, tym samym wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przedstawiciele Converse przygotowując kampanię na wiosnę 2015 zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata. Każda wybrana para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna tzw. ‘blank canvas’ w autoportret ich właściciela. 

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/converse-celebruje-historie-swoich-fanow-w-nowej-globalnej-kampanii-made-by-you,24314,artykul.html

"Idea Made by you narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni" mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing.

 

„To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor All Star stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności” – dodaje Ian Stewart.

“Made by you” to wielokanałowa globalna kampania. Obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz akcje w social media i na platformach internetowych. Zebrane portrety Chuck Taylor należą zarówno do znanych na całym świecie ikon jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O'Brien jak i fanów marki. Wszystkie autoportrety prezentowane są na wystawie, która obiegnie cały świat: zaczynając od Nowego Jorku, przez Szanghaj, dotrze aż do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu. Kampania "Made by you" prezentuje także kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. 

W Polsce w ramach kampanii "Made by you portrety Chuck’ów należące do kreatywnych osób z całego świata można oglądać przez cały marzec w przestrzeni miejskiej w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście, gdzie prowadzona jest kampania z wykorzystaniem mixu różnych nośników outdoorowych. Galerie Chucków prezentowane są także w internecie i prasie. 2 marca 2015 roku to również dzień premiery spotu przedstawiającego poszczególne historie właścicieli Chucków. Film reklamowy można zobaczyć w kinach w całej Polsce, na serwisach internetowych oraz na www.converse.pl. Od kwietnia w punktach sprzedaży oraz na lokalnych eventach zostaną zorganizowane pop-owe studia fotograficzne, w których klienci będą mieli możliwość wykonania portretu swoich Chucków. Najciekawsze portrety zostaną zaprezentowane szerszej publiczności w sezonie jesienno-zimowym. Działania potrwają do maja.

 

Spoty:

Made by you King Tuff

Made by you Joanna

Made by you Buff Monster

Źródło: Converse

www.converse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Multiscreen Day 2021
Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań...
Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”
Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu...
Hanna Ruszkowska-Świąder stanęła na czele części Tétris odpowiedzialnej za usługi design w Polsce. Jednocześnie Anna Rębecka objęła stanowisko Senior Creative Architect. Tétris, lider polskiego rynku fit-out, podkreśla tym samym swoją pozycję jako partnera w zakresie architektury i designu inspirujących przestrzeni, sprzyjających lepszej pracy i życiu.
Kampania „Pomagaj zwierzakom w stylu Cheetos”
Charakterystyczny wygląd Cheetos Paws - o kształcie przypominającym łapę czworonoga - nie tylko ucieszy oko i kubki smakowe konsumentów, ale od teraz podkreśli działania marki skupione na pomocy bezdomnym zwierzakom. W 2021 roku nowa kampania Cheetos Paws pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej (na pierwszych rynkach jest już emitowana), a swoim zasięgiem...
PKN ORLEN wystartował z wiosenną akcją promocyjną pt. „Tak wiele dobrego na stacjach ORLEN”. Koncern zachęca, aby tankując paliwo wypróbować w promocyjnej cenie jednej z ulubionych przekąsek kierowców z menu StopCafe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764