logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coolpix L10 i Coolpix11 - możliwości profesjonalnej fotografii

  PR 26.02.2007, przeczytano 2626 razy
ilustracjastrzałka
COOLPIX L11

Ciesząca się dużą popularnością linia niewielkich i eleganckich aparatów COOLPIX firmy Nikon umożliwia łatwe fotografowanie zarówno profesjonalistom, jak i amatorom. Najnowsze aparaty COOLPIX L10 i COOLPIX L11 oferują użytkownikom szeroki wachlarz funkcji, potwierdzając renomę firmy w zakresie dostarczania najnowszych technologii fotograficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coolpix-l10-i-coolpix11---mozliwosci-profesjonalnej-fotografii,5189,artykul.html

Eleganckie i niewielkie aparaty oferują użytkownikom pełne spectrum funkcji umożliwiających uzyskanie najlepszych wyników w zróżnicowanych warunkach. Aparaty COOLPIX L10 i COOLPIX L11 umożliwiają, dzięki rozdzielczości odpowiednio 6,0 i 5,0 milionów pikseli oraz wartości czułości na światło do ISO 800, wykonywanie najwyższej jakości zdjęć przy słabym oświetleniu bez stosowania niższej wartości ekspozycji. Funkcje te gwarantują również fotografowanie szybko przemieszczających się obiektów bez efektu rozmazania zdjęcia lub utraty szczegółów.

Trzy dodatkowe funkcje umożliwiają początkującym fotografom obróbkę zdjęć w aparacie oraz uzyskiwanie wyników, właściwych profesjonalnym fotografom. Funkcja „Priorytet autofokusa — twarz” wykrywa twarze osób na zdjęciu i precyzyjnie ustawia na nich ostrość bez względu na ich położenie w kadrze, funkcja „Redukcja efektu czerwonych oczu w aparacie” usuwa niepożądany efekt czerwonych oczu, zapewniając automatyczną kompensację celem uzyskania korzystniejszych i bardziej naturalnie wyglądających portretów zrobionych przy słabym oświetleniu. Dostępna jest również opracowana przez firmę Nikon unikalna funkcja D-Lighting, dostępna w trybie odtwarzania, która pozwala korygować niedoświetlone zdjęcia lub ujęcia zrobione przy nadmiernym oświetleniu za obiektem. Funkcja ta tworzy kopię zdjęcia i tam, gdzie jest to potrzebne, zwiększa intensywność oświetlenia, pozostawiając prawidłowo naświetlone części zdjęcia bez zmian.

Duże monitory o przekątnej 2,0 cala (COOLPIX 10) i 2,4 cala (COOLPIX 11) umożliwiają natychmiastowe podziwianie zrobionych zdjęć razem ze znajomymi. Program PictureProject firmy Nikon ułatwia zaś edytowanie, organizowanie, przesyłanie i udostępnianie zdjęć zrobionych nowymi aparatami.

Źródło: Nikon Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764