logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Copywriting dla przedsiębiorców: Szkolenie

  PR 11.12.2017, przeczytano 770 razy

O tym, jak tworzyć perswazyjne komunikaty, którymi podbijesz serca swoich klientów już 13 grudnia we wrocławskim Idea Hub opowie Maciej Kwaśniewicz, specjalista ds. public relations związany z Imaginarium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/copywriting-dla-przedsiebiorcow%3A-szkolenie,34809,artykul.html

Podczas szkolenia uczestnicy poznają reguły, o których warto pamiętać podczas tworzenia tekstów oraz nauczą się konstruować treści łączące zarówno atrakcyjną formę, jak i zawartość merytoryczną. Dowiedzą się również w jaki sposób wykorzystywać techniki pozwalające skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorcy i… zatrzymać ją na dłużej. Prowadzący szkolenie, Maciej Kwaśniewicz udowodni, że podczas tworzenia wszelkiego rodzaju komunikatów nie zawsze wystarcza kreatywność – niezbędna jest znajomość kilku istotnych zasad.

Maciej Kwaśniewicz jest doświadczonym copywriterem oraz specjalistą ds. public relations, a realizowane przez niego projekty z zakresu custom publishing nagradzane były m.in. Szpaltami Roku. Obecnie jest odpowiedzialny za komunikację i działania marketingowe Imaginarium – Wrocławskiego Centrum Wirtualnej Rzeczywistości.

Warsztaty „Copywriting dla przedsiębiorców” odbędą się 13 grudnia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.copywritingdlaprzedsiebiorcow.evenea.pl.

Źródło: Imaginarium

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764